StPr/25/0544
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Umowa na czas określony 6 mies., z możliwością przedłużenia.
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na stronie: https://bip.zdw.olsztyn.pl/3161-menu/praca-w-zdw/nab%C3%B3r-na-wolne-stanowiska.html
1) Sporządzanie list płac pracowników ZDW w oparciu o aktualne umowy o pracę.
2) Sporządzanie list płac zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych; opiekuńczych
i innych w oparciu o prawidłowe dokumenty źródłowe i aktualne przepisy.
3) Naliczanie potrąceń z wynagrodzeń na podstawie otrzymanych dokumentów.
4) Naliczanie wysokości spłat komorniczych i prowadzenie ewidencji z nimi związanych.
5) Prowadzenie kartotek zasiłkowych oraz całokształtu spraw związanych z obliczaniem zasiłków ze środków ZUS i zakładu pracy.
6) Bieżące prowadzenie kartotek wynagrodzeń.
7) Obsługa zatrudnienia, w tym: sporządzanie umów o pracę, weryfikacja wysługi lat, nagrody jubileuszowe.
8) Rozliczanie czasu pracy.
9) Znajomość zagadnień składkowo-podatkowych odpraw.
10) Wydawanie i ewidencja zaświadczeń o zarobkach pracowników.
11) Naliczanie składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych, Zdrowotnych, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS.
12) Sporządzanie informacji dla pracowników o pobranych składkach na ubezpieczenie społeczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13) Przesyłanie elektroniczne sporządzonych deklaracji do ZUS.
14) Naliczanie, potrącanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych.
15) Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT.
16) Uzgadnianie spłat pożyczek mieszkaniowych z zawartymi umowami.
17) Sporządzanie polecenia księgowania związanego z wynagrodzeniami.
18) Bieżąca analiza wykorzystania limitu wynagrodzeń i pochodnych.
19) Przygotowywanie danych do projektów planów finansowych.
20) Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu funduszu płac.
Godziny pracy: 7-15
Miejsce pracy:
Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 3)
- obsługa komputera pakiet Ms Office
- I. Wymagania w stosunku do kandydatów: a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie i doświadczenie: wyższe i minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych lub średnie ekonomiczne i minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych. 2. Umiejętność samodzielnego naliczania wynagrodzeń, zasiłków oraz szczegółowa weryfikacja list płac. 3. Umiejętność sporządzania i korygowania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik. 4. Obsługa programu Microsoft Office, enova365. 5. Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT. 6. Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów szczególnych. 7. Umiejętność organizacji pracy własnej. 8. Samodzielność, rzetelność, dokładność i systematyczność, umiejętność pracy w zespole. 9. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 10. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 11. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 12.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania pożądane: 1. Umiejętność obsługi aplikacji iPPK. 2. Ukończony kurs pracownika ds. kadr i płac.
Inne wymagania:
I. Wymagania w stosunku do kandydatów: a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie i doświadczenie: wyższe i minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych lub średnie ekonomiczne i minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych. 2. Umiejętność samodzielnego naliczania wynagrodzeń, zasiłków oraz szczegółowa weryfikacja list płac. 3. Umiejętność sporządzania i korygowania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik. 4. Obsługa programu Microsoft Office, enova365. 5. Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT. 6. Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów szczególnych. 7. Umiejętność organizacji pracy własnej. 8. Samodzielność, rzetelność, dokładność i systematyczność, umiejętność pracy w zespole. 9. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 10. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 11. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 12.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania pożądane: 1. Umiejętność obsługi aplikacji iPPK. 2. Ukończony kurs pracownika ds. kadr i płac.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Bogdanowicz
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu dokumentujące doświadczenie zawodowe. 2. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie. 3. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. 5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Dokumenty dodatkowe: 1. Życiorys zawodowy. 2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135). 3. Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: a. Termin: dokumenty należy składać do dnia 23.05.2025 r. Dokumenty należy składać osobiście lub listownie (liczy się data stempla pocztowego) w siedzibie: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie; ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail