STANOWISKO WŁAŚCIWE DS. ADMINISTRACYJNYCH

STANOWISKO WŁAŚCIWE DS. ADMINISTRACYJNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
6 200 - 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3018

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 6 200 do 7 000 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
-Kompleksowa obsługa sekretariatu Nadleśnictwa (przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłka korespondencji w systemie EZD, przyjmowanie interesantów, obsługa telefonu i urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej biura Nadleśnictwa)
- Prowadzenie dokumentacji nadleśnictwa oraz zastępcy nadleśniczego zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- Organizowanie pracy sekretariatu Nadleśnictwa poprzez planowanie i ustalanie terminów spotkań, konsultacji, wizyt oraz zarządzanie kalendarzem spotkań nadleśniczego i zastępcy nadleśniczego.

Miejsce pracy:
ŁOPUCHÓWKO 1, 62-095 Murowana Goślina, powiat: poznański, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO ŁOPUCHÓWKO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • obsługa komputera MS OFFICE, doświadczenie - 1 rok
  • Wymagane wykształcenie średnie oraz 1 rok doświadczenia zawodowego, fakultatywnie - ukończone kursy, szkolenia przydatne na stanowisku objętym rekrutacją, znajomośc zagadnień z zakresu administracji, znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych, Systemu Elektronicnego Zarządzania Dokumentacją dalej: EZD oraz powiązanych aplikacji w stopniu umożliwiającym jego wykorzystanie, znajomość obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych a w szczególności pakietu MS Office Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym. Umiejętności: - obsługa narad i spotkań organizowanych przez Nadlesnictwo - tworzenie pism, for,mularzy, i niezbędnej dokumentacji - obsługa telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich - koordynacja obiegu dokumentaów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, zwłaszcza tych wymagających realizacji w wyznaczonym terminie - obsługa składnicy akt nadleśnictwa Uprawnienia: - Ukończone kursy, szkolenia i inne uprawnienia specjalistyczne potrzebne na niniejszym stanowisku.


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie średnie oraz 1 rok doświadczenia zawodowego, fakultatywnie - ukończone kursy, szkolenia przydatne na stanowisku objętym rekrutacją, znajomośc zagadnień z zakresu administracji, znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych, Systemu Elektronicnego Zarządzania Dokumentacją dalej: EZD oraz powiązanych aplikacji w stopniu umożliwiającym jego wykorzystanie, znajomość obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych a w szczególności pakietu MS Office Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym. Umiejętności: - obsługa narad i spotkań organizowanych przez Nadlesnictwo - tworzenie pism, for,mularzy, i niezbędnej dokumentacji - obsługa telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich - koordynacja obiegu dokumentaów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, zwłaszcza tych wymagających realizacji w wyznaczonym terminie - obsługa składnicy akt nadleśnictwa Uprawnienia: - Ukończone kursy, szkolenia i inne uprawnienia specjalistyczne potrzebne na niniejszym stanowisku.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
533 328 178

Wymagane dokumenty:
Cv z opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z danymi kontaktowymi (np. numer telefonu, adres e-mail) - własnoręcznie podpisany (czytelny podpis - imię i nazwisko) List motywacyjny własnoręcznie podpisany (czytelny podpis - imię i nazwisko). Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - opatrzone klauzulą " Za zgodność z oryginałem" i potwierdzone własnoręcznym czytelnym podpisem - imię i nazwisko. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydat może dołączyć kserokopie innych dokumentów poświadczających dodatkowe kwalifikacje, doświadczenie lub osiągnięcia kandydata np. o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach, referencje, konkursy - opatrzone klauzulą "Za zgodność z oryginałem" i potwierdzone własnoręcznym czytelnym podpisem - imię i nazwisko. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kserokopie świadectw pracy - opatrzone klauzulą "Za zgodność z oryginałem" i potwierdzone własnoręcznym czytelnym podpisem - imię i nazwisko i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w jednostce organizacyjnej PGL LP. Podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (RODO) - zał. nr 1 załączony do ogłoszenia o rekrutacji. Kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy - zał. nr 2 załączony do ogłoszenia o rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Nadleśnictwa Łopuchówko lub przesłać pocztą w terminie do 29.12.2025 do godziny 09.00 na adres: Łasy Państwowe Naleśnictwo Łopuchówko, Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina. Dokumenty należy dostarczyć w zaklejonych kopertach z dopiskiem: rekrutacja otwarta na stanowisko pracy właściwe ds. administracyjnych. Na kopercie należy podać imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny. Dokumenty przesłane droga elektroniczną nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do nadleśnictwa Łopuchówko po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i bez otwierania będą odsyłane do nadawcy. Informacji ds. rekrutacji udziela specjalista ds. pracowniczych - tel. 61 81 22 161 wew. 111 lub 533 328 178. , Godziny : 7-15
Dodano: 05.12.2025, 05:30
ID ogłoszenia: 361562
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2025, 05:30
ID ogłoszenia: 361562

Zobacz inne oferty

Do góry