StPr/25/07869
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
dodatek stażowy, premia uznaniowa, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, pakiet socjalny
Zakres obowiązków:
1) wystawianie obciążeń oraz faktur sprzedaży VAT, korekt oraz not księgowych,
2) przygotowanie powiadomień o naliczaniu oraz zmian wysokości opłat,
3) bieżące wprowadzanie danych do programu finansów-księgowego,
4) bieżąca analiza oraz weryfikacja wpłat i sald widniejących na kontach,
5) naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat zarówno na kontach lokali mieszkalnych, użytkowych oraz z innych tytułów,
6) otwieranie oraz zamykanie kont lokatorów, najemców i dzierżawców.
Miejsce pracy:
Niekłańska 35A, 03-924 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Księgowy
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- WYMAGANIA FORMALNE - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe i minimum 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA KONIECZNE 1) doświadczenie w obszarze księgowości budżetowej. WYMAGANIA DODATKOWE 1) terminowość, systematyczność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej, 2) zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy w zespole, 3) znajomość i umiejętności praktyczne stosowania przepisów o rachunkowości i podatku VAT. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI Analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.Oferta jest ważna do 31 lipca 2025 roku.
Inne wymagania:
WYMAGANIA FORMALNE - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe i minimum 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA KONIECZNE 1) doświadczenie w obszarze księgowości budżetowej. WYMAGANIA DODATKOWE 1) terminowość, systematyczność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej, 2) zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy w zespole, 3) znajomość i umiejętności praktyczne stosowania przepisów o rachunkowości i podatku VAT. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI Analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.Oferta jest ważna do 31 lipca 2025 roku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca