StPr/25/07688
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 600 PLN
Zakres obowiązków:
1. Koordynacja prac związanych z realizacją projektów inwestycyjnych, budowlanych i konserwatorskich.
2. Koordynacja i rozliczanie pracy Inspektorów/Inżynierów kontraktów/Inwestorów zastępczych, Kierowników projektów, robót oraz wykonawców i dostawców, związanych z realizacją powierzonych zadań inwestycyjnych oraz remontowych.
3. Współpraca merytoryczna w zakresie przeprowadzenia procedur przetargowych wyboru uczestników procesu inwestycyjnego, uczestnictwo w przeprowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych dla inwestycji oraz remontów.
4. Weryfikacja protokołów odbioru robót, harmonogramów rzeczowo-finansowych, dokumentacji projektowej i przetargowej i innych dokumentów w zakresie ich zgodności z wykonywanymi remontami i inwestycjami.
5. Monitorowanie sposobu realizacji przez kontrahentów obowiązków wynikających z umów o roboty budowlane, roboty konserwatorskie, umów zlecenia, umów o dzieło, itp.
6. Sporządzanie projektów/harmonogramów działań inwestycyjnych i działań remontowych.
7. Przygotowywanie wniosków na pozyskanie środków finansowych na realizację inwestycji i remontów m.in.: ze środków Samorządu Województwa, MKiDN i innych.
8. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej dla uruchomienia procedur zamówień.
9. Przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia inwestycji i remontu.
10. Współpraca z Działem Finansowo Księgowym w zakresie przygotowywania wniosków i rozliczeń inwestycji/remontów.
11. Koordynowanie działań w zakresie utrzymania w należytym stanie instalacji elektrycznych i sanitarnych oraz systemów będących w budynku kina.
12. Monitorowanie i koordynowanie działań w zakresie realizacji zapisów umów administracyjnych dla budynku kina.
13. Opisywanie faktur związanych z utrzymaniem kina Luna zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi MIK.
14. Organizowanie i koordynowanie przebiegu prac związanych z remontami bieżącymi, naprawami i awariami budynku kina Luna oraz prowadzenie dokumentacji dot. remontów/napraw i awarii tego budynku.
15. Organizowanie przeglądów budowlanych budynku kina Luna oraz innych przeglądów instalacji, w które wyposażony jest budynek.
16. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
Miejsce pracy:
Elektoralna 12, 00-139 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
MAZOWIECKI INSTYTUT KULTURY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
- zawód: Pozostali inżynierowie budownictwa
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office, bardzo dobra organizacja pracy, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Udokumentowane wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: budownictwo, inżynieria środowiska, inne techniczne) i 2 lata stażu pracy, lub: 2. Udokumentowane wykształcenie średnie techniczne i 3 lata stażu pracy. 3. Doświadczenie w przeprowadzaniu procesu inwestycyjnego w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowej, uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień, sporządzania dokumentacji projektowej. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Doświadczenie w pracy na stanowisku w zakresie inwestycji i remontów budowlanych. 2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office. 3. Umiejętność pracy pod presją czasu; 4. Dobra organizacja pracy; 5. Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność; 6. Dyspozycyjność; 7. Wysoka kultura osobista 8. Uprawnienia budowlane. Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko pracy Starszy/a specjalista/ka ds. remontowo-inwestycyjnych w Dziale Administracyjno-Inwestycyjnym należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] w terminie do dnia 10 sierpnia 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Udokumentowane wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: budownictwo, inżynieria środowiska, inne techniczne) i 2 lata stażu pracy, lub: 2. Udokumentowane wykształcenie średnie techniczne i 3 lata stażu pracy. 3. Doświadczenie w przeprowadzaniu procesu inwestycyjnego w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowej, uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień, sporządzania dokumentacji projektowej. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Doświadczenie w pracy na stanowisku w zakresie inwestycji i remontów budowlanych. 2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office. 3. Umiejętność pracy pod presją czasu; 4. Dobra organizacja pracy; 5. Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność; 6. Dyspozycyjność; 7. Wysoka kultura osobista 8. Uprawnienia budowlane. Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko pracy Starszy/a specjalista/ka ds. remontowo-inwestycyjnych w Dziale Administracyjno-Inwestycyjnym należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] w terminie do dnia 10 sierpnia 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej; - list motywacyjny; - kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, staż pracy oraz doświadczenie. Życiorys (CV) powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail