STARSZY ANALITYK

STARSZY ANALITYK

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Hybrydowa
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 10 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/7075

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 10 000 PLN

Zakres obowiązków:
Opracowuje dane finansowe (budżety, prognozy, rachunki zysków i strat), z uwzględnieniem strategicznych celów i kondycji finans. organizacji. Monitoruje budżet i identyfikuje odchylenia od założeń finans. Tworzy zaawansowane modele finansowe wspierające podejmowanie decyzji strategicznych.Opracowuje i negocjuje umowy. Zarządzania ryzykiem i strategią łagodzenia ryzyka w zarządzaniu umowami. Odpowiada za projekty w celu zarządzania wieloma umowami jednocześnie. Łagodzi spory umowne.

Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Umiejętność komunikacji międzyzespołowej, umiejętność rozwiązywania eskalacji i skarg. Rozwinięta umiejętność skutecznego prowadzenia działań związanych z weryfikacją faktur, bardzo dobra znajomość metodeksploracji i analizy danych finansowych, minimum 2 lata na stanowisku związanym z kadrami/personalem/ stanowiskiem ekonomisty. Wytrzymałość i chęć do pracy w elastycznym harmonogramie, zorientowanym na terminy. Umiejętność negocjacji i rozwiązywania problemów. Umiejętność szybkiego uczenia się, wielozadaniowości i wykazywania inicjatywy. Znajomość narzędzi oprogramowania do zarządzania umowami.


Inne wymagania:
Umiejętność komunikacji międzyzespołowej, umiejętność rozwiązywania eskalacji i skarg. Rozwinięta umiejętność skutecznego prowadzenia działań związanych z weryfikacją faktur, bardzo dobra znajomość metodeksploracji i analizy danych finansowych, minimum 2 lata na stanowisku związanym z kadrami/personalem/ stanowiskiem ekonomisty. Wytrzymałość i chęć do pracy w elastycznym harmonogramie, zorientowanym na terminy. Umiejętność negocjacji i rozwiązywania problemów. Umiejętność szybkiego uczenia się, wielozadaniowości i wykazywania inicjatywy. Znajomość narzędzi oprogramowania do zarządzania umowami.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda

Nr telefonu:
126868143

Wymagane dokumenty:
.
Dodano: 25.12.2024, 03:41
ID ogłoszenia: 105873
Udostępnij:
Dodano: 25.12.2024, 03:41
ID ogłoszenia: 105873

Zobacz inne oferty

Do góry