StPr/25/2539
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 19 000 PLN
Zakres obowiązków:
Wsparcie działań w zakresie zarządzania ryzykiem i zgodnością dla komitetów wykonawczych i niewykonawczych; pomoc w przygotowywaniu porządku obrad, zapewnianie skutecznego przeglądu i konstruktywnego kwestionowania dokumentów dotyczących zarządzania oraz produkcja pakietów zarządzania. Zdolność do angażowania się w szereg złożonych informacji i problemów pojawiających się w różnych typach ryzyka oraz rozumienia i syntezy kluczowych problemów na poziomie grupy dla odbiorców wyższego szczebla. Wsparcie kadry kierowniczej wyższego szczebla w przygotowywaniu szczegółowych odpraw; zapewnienie wysokiej jakości produktów i ich terminowej dostawy. Proaktywne śledzenie i monitorowanie działań kierownictwa ze strony komitetów ds. zarządzania wyższego szczebla.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Zarządzanie czasem , Dobry kontakt z klientem, analityczne myślenie
- Zaangażowanie z umiejętnością prioretyzowania zadań i znajdowania rozwiązań w sytuacjach pod presją ze strony klienta, doświadczenie zawodowe: Co najmniej 4 lat doświadczenia pracy w obszarze zarządzania biznesowego
Inne wymagania:
Zaangażowanie z umiejętnością prioretyzowania zadań i znajdowania rozwiązań w sytuacjach pod presją ze strony klienta, doświadczenie zawodowe: Co najmniej 4 lat doświadczenia pracy w obszarze zarządzania biznesowego
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
skierowanie p. 103a