StPr/24/1775
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 869 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
pomoc w wyszukiwaniu danych;
identyfikacja błędów w danych;
budowanie kont klientów i ich utrzymywanie/analiza;
dostarczanie rozwiązań na pytania klientów dotyczących aplikacji w odniesieniu do: nawigacji, funkcjonalności, treści, jakości danych i uprawnień przy użyciu produktów firmy;
współpraca z różnymi działami firmy w celu rozwiązywania pytań/problemów klientów;
ścisła współpraca z menadżerami różnych działów;
prowadzenie rejestru problemów poprzez tworzenie zgłoszeń w aplikacji CRM firmy;
śledzenie zgłoszeń aż do ich rozwiązania;
zamykanie zgłoszeń po całkowitym rozwiązaniu problemu.
Miejsce pracy:
Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- turecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Profesjonalna obsługa klienta, biegła obsługa komputera, komunikacja i współpraca w pracy zespołowej
- [Umiejętność 2] : wspieranie i szkolenie współpracowników z mniejszym stażem [Umiejętność 1] : doskonałe umiejętności w pracy z klientem; doskonałe umiejętności komunikacyjne; [Inne] : praca związana z rynkiem tureckim, język turecki ma być wykorzystywany do kontaktu z klientami tureckojęzycznymi
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : wspieranie i szkolenie współpracowników z mniejszym stażem [Umiejętność 1] : doskonałe umiejętności w pracy z klientem; doskonałe umiejętności komunikacyjne; [Inne] : praca związana z rynkiem tureckim, język turecki ma być wykorzystywany do kontaktu z klientami tureckojęzycznymi
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Izabela Gola
Nr telefonu:
586204954
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.