StPr/25/0555
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:
- Prowadzenie i organizacja archiwum zakładowego.
- Wsparcie i współpraca z komórkami organizacyjnymi w archiwizacji.
- Prowadzenie szkoleń dotyczących zasad obiegu dokumentów oraz zasad archiwizacji.
- Rozwój systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD.
- Doskonalenie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie dokumentacją i archiwizację.
- Inne polecenia przełożonego.
Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony
- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.
- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:
- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego 4900 brutto/ msc,
- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),
- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),
- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).
- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).
- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.
- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę.
- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Praca narażona na kontakt z czynnikami biologicznymi oraz na wysokości.
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych (aktualny Dz.U. 2024 poz. 1135).
Dodatkowo pracownikom oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia
- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)
- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym
- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego
- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych
- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym
- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu
- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta
- Lunch bar na terenie Urzędu
- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Osoba z niepełnosprawnością, spełniająca wymagania, tj. uzyska 60 % z rozmowy kwalifikacyjnej ma pierwszeństwo w zatrudnieniu ( art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Miejsce pracy:
Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: historia, archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, specjalizacja: historia, archiwistyka i zarządzanie dokumentacją
- Niezbędne formalności: - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). - Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: historia, archiwistyka i zarządzanie dokumentacją. - Doświadczenie zawodowe: nie wymagane. - Umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi online weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną. Niezbędne formalności weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub testu: Znajomość przepisów z zakresu: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi. Wymagane dodatkowe mile widziane: - Kurs kancelaryjno archiwalny I i II stopnia - Doświadczenie w obsłudze archiwum zakładowego w jednostce samorządu terytorialnego - Doświadczenie w obsłudze systemu EZD WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie (dokumenty zeskanowane do jednego pliku PDF) Oczekiwane kompetencje miękkie identyfikacja z pracodawcą i miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność.
Inne wymagania:
Niezbędne formalności: - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). - Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: historia, archiwistyka i zarządzanie dokumentacją. - Doświadczenie zawodowe: nie wymagane. - Umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi online weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną. Niezbędne formalności weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub testu: Znajomość przepisów z zakresu: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi. Wymagane dodatkowe mile widziane: - Kurs kancelaryjno archiwalny I i II stopnia - Doświadczenie w obsłudze archiwum zakładowego w jednostce samorządu terytorialnego - Doświadczenie w obsłudze systemu EZD WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie (dokumenty zeskanowane do jednego pliku PDF) Oczekiwane kompetencje miękkie identyfikacja z pracodawcą i miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aleksandra Szczęsna
Nr telefonu:
32 2956854
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA - Dokumenty przesłane jako załącznik do zgłoszenia rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie załączników zeskanowanych w jednym pliku MS Word lub pdf - CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej. - Scan dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji). - Scan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Odznaczenie w formularzu rekrutacji elektronicznej niezbędnych oświadczeń: - o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych - o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji. - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego). Aplikuj wyłącznie przez FORMULARZ APLIKACYJNY https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fd74113c3f0c45c7b18870c582dbce7f Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem. W rekrutacji decyduje data wpływu tj do dnia 19.09.2025 r. za pośrednictwem systemu do elektroniczne rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowych informacji na temat prowadzonych naborów oraz informacji na temat rozstrzygnięć można uzyskać w Wydziale Kadr i Płac tel. 32 2956740. Kandydaci, którzy nie posiadają dostępu do komputera z Internetem, Urząd Miejski w swojej siedzibie udostępni stanowisko komputerowe służące do tego celu. Informację o dokładnej lokalizacji dedykowanego komputera można uzyskać na stanowisku nr 14 i można z niego korzystać w godzinach pracy Urzędu. Przewidywany termin rozmowy wrzesień 2025 r. Pozostałe informacje - Liczba kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu wiedzy zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21. - Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21. - Więcej informacji na temat wymaganych dokumentów i sposobu rekrutacji znajduje się w Regulaminie Naboru - jeśli chcesz się z nim zapoznać https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5862/dokument/136344
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Aplikuj wyłącznie przez FORMULARZ APLIKACYJNY https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fd74113c3f0c45c7b18870c582dbce7f, Termin: 19.09.2025 r.