StPr/24/6603
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 273 PLN
Praca na czas określony: 07.12.2024-06.12.2027 Godzina zakończenia pracy: 17:00
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów hiszpańsko języcznych; rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez chat; wsparcie klientów usług Google przez telefon, chat i pocztę elektroniczną na rynek hiszpański; dopasowywanie usług do potrzeb klienta oraz doradztwo i sprzedaż nowych usług; rozwiązywanie problemów technicznych; pomoc w kreowaniu konta klienta; wprowadzanie ulepszeń dedykowanych konkretnym klientom.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel; umiejętność pracy pod presją czasu; min. rok doświadczenia zawodowego na stanowisku doradca ds. obsługi klienta; znajomość systemów i narzędzi Google.
Inne wymagania:
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel; umiejętność pracy pod presją czasu; min. rok doświadczenia zawodowego na stanowisku doradca ds. obsługi klienta; znajomość systemów i narzędzi Google.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
.