StPr/25/0430
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 14 583,33 PLN
Zakres obowiązków:
Przetwarzanie codziennych zapytań dotyczących transakcji HR.
Upewnianie się, że wszystkie krytyczne dla HR transakcje administracyjne są dokładne i obsługiwane w terminowy i zgodny z przepisami sposób.
Odpowiadanie na zapytania pracowników i menedżerów zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
Przygotowywanie materiałów do przetwarzania listy płac, podwyżek, awansów, zwolnień, porozumien o zmianie statusu oraz wszelkiej wewnętrznej dokumentacji wymaganej do takich działań.
Wspieranie w monitorowaniu przez menedżera różnych transakcji związanych z pracownikami i organizacją.
Wspieranie procesów wdrażania i wykonywanie działań wdrażających za pomocą wewnętrznych narzędzi.
Miejsce wykonywania pracy: ul. Puszkarska, 30-664 Kraków oraz inne miejsca wykonywania pracy
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- doświadczenie zawodowe: minimum 12 lat doświadczenia w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Umiejętności: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia zarządzania kryzysami Znajomość języków obcych: ukraiński, rosyjski, angielski. Poziom znajomości: ukraiński biegły, rosyjski biegły, angielski średnio zaawansowany.
Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe: minimum 12 lat doświadczenia w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Umiejętności: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia zarządzania kryzysami Znajomość języków obcych: ukraiński, rosyjski, angielski. Poziom znajomości: ukraiński biegły, rosyjski biegły, angielski średnio zaawansowany.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
.