StPr/25/0800
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 10 600 PLN
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa spraw pracowniczych Centrum, w tym: prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami; obsługa programu Symfonia Kadry i Płace; sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy (m.in. umowy o pracę, aneksy, porozumienia zmieniające, świadectwa pracy, zaświadczenia). Przygotowywanie danych do list płac, rozliczeń i sprawozdań; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ich stosowanie. Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie spraw kadrowych. Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz rozmów kwalifikacyjnych. Współpraca z Urzędem pracy oraz Państwową Inspekcją Pracy. Użytkowanie sprzętu biurowego; praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym.
Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Umowa na okres próbny 3 miesiące. Zatrudnienie od 03.11.2025 r. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w sprawie rekrutacji.
Miejsce pracy:
Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - pakiet programów office
- Poziom wykształcenia- wyższe (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi) lub inne wyższe wraz ze studiami podyplomowymi w zakresie kadr i płac. Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; Bardzo dobra znajomość Kodeksu pracy i przepisów wykonawczych; Doświadczenie w przygotowywaniu raportów i sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, GUS); Praktyczna znajomość obsługi programu Symfonia Kadry i Płace; Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych w szczególności aplikacji MS Office: Word, Excel; Umiejętność redagowania tekstów formalnych oraz precyzyjnego formułowania treści; Komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia spotkań i konsultacji; Sumienność, dokładność i dobra organizacja pracy; Samodzielność, rzetelność i umiejętność pracy zespołowej. Dodatkowym atutem będzie: znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych; doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych; prawo jazdy kat. B. Dokumenty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected] z tytułem "Oferta pracy specjalista w DO w terminie: do 15.10.2025 r. (decyduje data wpływu oferty do Centrum).
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- wyższe (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi) lub inne wyższe wraz ze studiami podyplomowymi w zakresie kadr i płac. Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; Bardzo dobra znajomość Kodeksu pracy i przepisów wykonawczych; Doświadczenie w przygotowywaniu raportów i sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, GUS); Praktyczna znajomość obsługi programu Symfonia Kadry i Płace; Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych w szczególności aplikacji MS Office: Word, Excel; Umiejętność redagowania tekstów formalnych oraz precyzyjnego formułowania treści; Komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia spotkań i konsultacji; Sumienność, dokładność i dobra organizacja pracy; Samodzielność, rzetelność i umiejętność pracy zespołowej. Dodatkowym atutem będzie: znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych; doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych; prawo jazdy kat. B. Dokumenty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected] z tytułem "Oferta pracy specjalista w DO w terminie: do 15.10.2025 r. (decyduje data wpływu oferty do Centrum).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Karol Wasiewicz
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające klauzulę o następującej treści: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119, s.1), wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko starszy specjalista/główny specjalista w Dziale Organizacyjnym oraz w czasie archiwizacji określonym przepisami prawa. - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; - kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu staż pracy.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail