StPr/25/10055
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 900 do 11 100 PLN
+ premia regulaminowa kwartalna w wys. 80% zasadniczego miesięcznego wynagrodzenia brutto
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki dla Głównego specjalisty:
- opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń w ramach programów realizowanych przez Agencję (w szczególności FENG i FEPW)
- przygotowanie / opracowanie na poziomie Agencji:
a) wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
b) obszaru rozliczeń projektów (w tym uzgodnienia kwestii horyzontalnych oraz nadzór na wzorem umowy o dofinansowanie)
c) procesu uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
d) procesu uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
e) prac związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
f) informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
- udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
- udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń)
- prowadzenie szkoleń / spotkań i przygotowywanie materiałów pomocniczych dla użytkowników w zakresie nadzorowanych procedur.
Główne obowiązki dla Starszego specjalisty:
- opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń (w szczególności FENG i FEPW)
- udział w:
a) przygotowaniu wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
b) opracowaniu rozwiązań z obszaru rozliczeń projektów
c) procesie uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
d) procesie uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
e) pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
f) przygotowaniu informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
- udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
- udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń).
Miejsce pracy:
Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
POLSKA AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Program Excel, Program Word
- Pracodawca oczekuje (wymagania formalne): - min. wykształcenia wyższego/licencjackiego, - dla Głównego specjalisty: min. 5 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w tym min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw; dla Starszego specjalisty: min. 4 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w tym min. 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw - umiejętności tworzenia dokumentów skierowanych do przedsiębiorców, które wchodzą w skład dokumentacji konkursowej (regulaminy, umowy, formularze wniosków o dofinansowanie), - znajomości uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Polsce, - praktycznej znajomości systemów informatycznych wspierających procesy oceny projektów i zawierania umów (w tym CST i/lub LSI), - znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - znajomości j. polskiego w stopniu biegłym, - bardzo dobrej znajomości MS Word, - umiejętności pracy w MS Excel na dużych zbiorach danych w tym efektywne wykorzystywanie narzędzi usprawniających analizę danych i ich raportowanie (np. tabele przestawne), - samodzielności, kreatywności oraz dokładności. Dodatkowo (wymagania pożądane): - wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany kierunek: ekonomia, prawo międzynarodowe, socjologia), - doświadczenie pracy w podmiocie organizującym konkursy skierowane do przedsiębiorstw przy procesie oceny projektów, - dobra znajomość MS Power Point, - dobra znajomość MS Power BI, - znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych, - znajomość podstawowych zagadnień Prawa zamówień publicznych, - nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy, nastawienie na poszukiwania rozwiązań/ usprawnień, szybkie uczenie się. Godziny pracy: rozpoczęcie pracy w godz.: 7:00 - 9:00, zakończenie pracy w godz.: 15:00 - 17:00. Pracodawca przyjmuje aplikację wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=48b34ba61879445eaeda6752d3ae3a8a. Pełna treść ogłoszenia dostępna na BIP: https://bip.parp.gov.pl/component/content/article/89200:starszy-specjalista-glowny-specjalista-w-departamencie-koordynacji-wdrazania-programow-nr-ref-065-25-dkw-spwp-ss-gs Termin zgłoszeń: do 02.10.2025 r.
Inne wymagania:
Pracodawca oczekuje (wymagania formalne): - min. wykształcenia wyższego/licencjackiego, - dla Głównego specjalisty: min. 5 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w tym min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw; dla Starszego specjalisty: min. 4 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w tym min. 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw - umiejętności tworzenia dokumentów skierowanych do przedsiębiorców, które wchodzą w skład dokumentacji konkursowej (regulaminy, umowy, formularze wniosków o dofinansowanie), - znajomości uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Polsce, - praktycznej znajomości systemów informatycznych wspierających procesy oceny projektów i zawierania umów (w tym CST i/lub LSI), - znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - znajomości j. polskiego w stopniu biegłym, - bardzo dobrej znajomości MS Word, - umiejętności pracy w MS Excel na dużych zbiorach danych w tym efektywne wykorzystywanie narzędzi usprawniających analizę danych i ich raportowanie (np. tabele przestawne), - samodzielności, kreatywności oraz dokładności. Dodatkowo (wymagania pożądane): - wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany kierunek: ekonomia, prawo międzynarodowe, socjologia), - doświadczenie pracy w podmiocie organizującym konkursy skierowane do przedsiębiorstw przy procesie oceny projektów, - dobra znajomość MS Power Point, - dobra znajomość MS Power BI, - znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych, - znajomość podstawowych zagadnień Prawa zamówień publicznych, - nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy, nastawienie na poszukiwania rozwiązań/ usprawnień, szybkie uczenie się. Godziny pracy: rozpoczęcie pracy w godz.: 7:00 - 9:00, zakończenie pracy w godz.: 15:00 - 17:00. Pracodawca przyjmuje aplikację wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=48b34ba61879445eaeda6752d3ae3a8a. Pełna treść ogłoszenia dostępna na BIP: https://bip.parp.gov.pl/component/content/article/89200:starszy-specjalista-glowny-specjalista-w-departamencie-koordynacji-wdrazania-programow-nr-ref-065-25-dkw-spwp-ss-gs Termin zgłoszeń: do 02.10.2025 r.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacje wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=48b34ba61879445eaeda6752d3ae3a8a.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=48b34ba61879445eaeda6752d3ae3a8a.