StPr/25/11974
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 900 do 11 100 PLN
+ premia regulaminowa kwartalna w wysokości 80% zasadniczego miesięcznego wynagrodzenia brutto
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki dla Głównego Specjalisty:
1) opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń, a w przypadku Eksperta również koordynacja ich spójnego zastosowania w ramach programów realizowanych przez Agencję (w szczególności FENG i FEPW),
2) przygotowanie / opracowanie na poziomie Agencji:
- wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie),
- obszaru rozliczeń projektów (w tym uzgodnienia kwestii horyzontalnych oraz nadzór na wzorem umowy o dofinansowanie),
- procesu uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję,
- procesu uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie,
- prac związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów,
- informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym,
3) udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
4) udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń),
5) prowadzenie szkoleń / spotkań i przygotowywanie materiałów pomocniczych dla użytkowników w zakresie nadzorowanych procedur.
Główne obowiązki dla Starszego Specjalisty:
1) opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń (w szczególności FENG i FEPW),
2) Udział w:
- przygotowaniu wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie),
- opracowaniu rozwiązań z obszaru rozliczeń projektów,
- procesie uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję,
- procesie uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie,
- pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów,
- przygotowaniu informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym,
3) udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz,
4) udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń).
Miejsce pracy:
Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
POLSKA AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania formalne: - min. wykształcenia wyższego licencjackiego, - dla Głównego Specjalisty: min. 5 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw, - dla Starszego Specjalisty: min. 4 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub min. 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw, - umiejętności tworzenia dokumentów skierowanych do przedsiębiorców, które wchodzą w skład dokumentacji konkursowej (regulaminy, umowy, formularze wniosków o dofinansowanie), - znajomości uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Polsce, - praktycznej znajomości systemów informatycznych wspierających procesy oceny projektów i zawierania umów (w tym CST i/lub LSI), - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - biegła znajomość języka polskiego, - bardzo dobrej znajomości MS Word, - umiejętności pracy w MS Excel na dużych zbiorach danych w tym efektywne wykorzystywanie narzędzi usprawniających analizę danych i ich raportowanie (np. tabele przestawne), - samodzielności, kreatywności oraz dokładności. Wymagania pożądane: - wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany kierunek: ekonomia, prawo międzynarodowe, socjologia), - min. pół roku doświadczenia pracy w podmiocie organizującym konkursy skierowane do przedsiębiorstw przy procesie oceny projektów, - dobra znajomość MS Power Point, - dobra znajomość MS Power BI, - znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych, - znajomość podstawowych zagadnień Prawa zamówień publicznych, - nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy, nastawienie na poszukania rozwiązań/ usprawnień, szybkie uczenie się. Praca w godzinach: elastyczny system czasu pracy: od 7:00-9:00 do 15:00-17:00. Termin zgłoszeń: do 22.12.2025 r. Aplikowanie wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c13ade517b7b40c892dec2b65f2ef1dd
Inne wymagania:
Wymagania formalne: - min. wykształcenia wyższego licencjackiego, - dla Głównego Specjalisty: min. 5 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw, - dla Starszego Specjalisty: min. 4 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub min. 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw, - umiejętności tworzenia dokumentów skierowanych do przedsiębiorców, które wchodzą w skład dokumentacji konkursowej (regulaminy, umowy, formularze wniosków o dofinansowanie), - znajomości uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Polsce, - praktycznej znajomości systemów informatycznych wspierających procesy oceny projektów i zawierania umów (w tym CST i/lub LSI), - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - biegła znajomość języka polskiego, - bardzo dobrej znajomości MS Word, - umiejętności pracy w MS Excel na dużych zbiorach danych w tym efektywne wykorzystywanie narzędzi usprawniających analizę danych i ich raportowanie (np. tabele przestawne), - samodzielności, kreatywności oraz dokładności. Wymagania pożądane: - wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany kierunek: ekonomia, prawo międzynarodowe, socjologia), - min. pół roku doświadczenia pracy w podmiocie organizującym konkursy skierowane do przedsiębiorstw przy procesie oceny projektów, - dobra znajomość MS Power Point, - dobra znajomość MS Power BI, - znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych, - znajomość podstawowych zagadnień Prawa zamówień publicznych, - nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy, nastawienie na poszukania rozwiązań/ usprawnień, szybkie uczenie się. Praca w godzinach: elastyczny system czasu pracy: od 7:00-9:00 do 15:00-17:00. Termin zgłoszeń: do 22.12.2025 r. Aplikowanie wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c13ade517b7b40c892dec2b65f2ef1dd
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikowanie wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c13ade517b7b40c892dec2b65f2ef1dd
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Termin zgłoszeń: do 22.12.2025 r. Aplikowanie wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c13ade517b7b40c892dec2b65f2ef1dd

Zaloguj się przez Facebook