StPr/25/0170
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. obsługa interesantów w zakresie wynajmu lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży oraz opłat z tym związanych,
2.monitorowanie terminów płatności czynszu innych opłat związanych z najmami,
3.wystawianie faktur VAT z tytułu najmu lokali użytkowych, naliczanie miesięcznych obciążeń za mieszkania i garaże,
4.księgowanie wpływów z tytułu najmu lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży,
5.księgowanie rozliczeń na kontach najemców za media wpływających od zarządców,
6. księgowanie kompensat umorzeń na lokale mieszkalne, użytkowe i garaże,
7.informowanie najemców w kwestiach dopłat lub nadpłat z tytułu rozliczeń medii,
8.współpraca ze wspólnotami mieszkalnymi w zakresie dodatkowych rozliczeń,
9.sprawdzanie poprawności płatności bieżących opłat,
10.sporządzanie przelewów i księgowanie ich do systemu,
11.sporządzanie wezwań do zapłaty do najemców zalegających z płatnościami zamieszkanie lokalne, użytkowe oraz garaże,
12. sporządzanie przedsądowych wezwań do zapłaty przed skierowaniem sprawy do sądu,
13.przygotowanie spraw do sądu związanych z zaległościami w płatnościach za lokale mieszkalne, użytkowe i garaże,
14.potwierdzanie wniosków osobom starających się o przyznanie dodatku mieszkaniowego , wystawianie zaświadczeń o wysokości opłat,
15.księgowanie decyzji w sprawie przyznania dodatku mieszkaniowego,
16.sporządzanie wykazu zaległości do MOPS w okresie otrzymania dodatków mieszkaniowych,
17.uzgadnianie obrotów ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,
18. księgowanie odczytów wodomierzy na kontach najemców, dokonywanie ich rozliczeń oraz powiadomienie najemców o dokonanych rozliczeniach, zmiany norm za wodę i ścieki,
19. dokonywanie zmian stawek czynszu na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Zgorzelec,
20. dokonywanie zmian stawek za media,
21.waloryzacja stawek za najem lokali użytkowych, garaży na podstawie informacji Głównego Urzędu Statystycznego,
22. powiadomienie najemców o zmianach stawek,
23.prowadzenie ewidencji zmian stawek czynszu oraz za media,
24. sporządzanie potwierdzeń sald dotyczących lokali użytkowych, wspólnych mieszkaniowych oraz ich weryfikacja,
25.inwentaryzacja aktywów i pasywów,
26. współpraca z pozostałymi działami,
27. zastępowanie pracowników do spraw należności i windykacji,
28. sporządzanie wszelkich wydruków do sprawozdań finansowych,
29. prowadzenie innych spraw wynikających z działalności ADM zleconych przez Kierownika Zakładu.
I umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia ,
jedna zmiana w godzinach od 07.00 do 15.00
PROCEDURA KONKURSOWA :
więcej informacji na stronie : https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17071,idmp,25,r,r
Miejsce pracy:
Warszawska 1/218, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH W ZGORZELCU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: specjalność rachunkowość i podatki
- wykształcenie wyższe kierunek ekonomia, specjalność rachunkowość i podatki , pięć lat stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości znajomość Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych ,znajomość środowiska programów: Pakiet MS Office (Excel, Word,), znajomość programu UNISOFT (czynsze,fk) , umiejętność wyrażania na piśmie myśli wniosków oraz sformułowań , komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, łatwość wyrażania i formułowania myśli, sumienność, umiejętność ,samodzielnego rozwiązywania problemów, dyspozycyjność, odporność na stres, kreatywność, duża samodyscyplina pracy, planowanie i organizacja pracy ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystanie czasu pracy. więcej informacji na stronie : https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17071,idmp,25,r,r
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe kierunek ekonomia, specjalność rachunkowość i podatki , pięć lat stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości znajomość Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych ,znajomość środowiska programów: Pakiet MS Office (Excel, Word,), znajomość programu UNISOFT (czynsze,fk) , umiejętność wyrażania na piśmie myśli wniosków oraz sformułowań , komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, łatwość wyrażania i formułowania myśli, sumienność, umiejętność ,samodzielnego rozwiązywania problemów, dyspozycyjność, odporność na stres, kreatywność, duża samodyscyplina pracy, planowanie i organizacja pracy ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystanie czasu pracy. więcej informacji na stronie : https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17071,idmp,25,r,r
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Rakoczy
Wymagane dokumenty:
wymienione w ogłoszeniu o naborze na stronie : https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17071,idmp,25,r,r
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście