StPr/25/0578
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 967,95 PLN
Praca w godz: od 7:30 do 15.30
Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań szkodowych na okoliczność szkód powstałych w mieniu znajdującym się w dyspozycji Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach
Analizowanie i rozliczanie zwrotu kosztów dojazdu policjantów do miejsca pełnienia służby
Planowanie zaopatrzenia Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach i jednostek podległych w niezbędne środki materiałowo techniczne
Prowadzenie ewidencji sprzętu znajdującego się w użytkowaniu KMP w Suwałkach
Opisywanie faktur i rachunków oraz sprawdzanie ich pod względem formalno rachunkowym z grupy 3 uzbrojenie i technika policyjna
Przyjmowanie gotówki z tytułu mandatów karnych gotówkowych, opłat za wykonanie kserokopii dokumentacji spraw dochodzeniowych prowadzonych przez tutejszą jednost-kę
Organizowanie napraw serwisowych, prowadzenie ewidencji i harmonogramów oraz zlecenie wykonania obowiązkowych legalizacji i wzorcowania urządzeń kontrolno pomiarowych użytkowanych w jednostce
Koordynowanie pracę sprzątaczek w celu utrzymania należytego stanu sanitarnego i czystości w obiektach
Miejsce pracy:
Generała Kazimierza Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Suwałkach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 6)
- Wymagania niezbędne: Wykształcenie: średnie średnie o profilu ekonomicznym Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w tym co najmniej 1,5 roku pracy w obszarze administracji publicznej lub 1 rok pracy w Policji Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o Policji, Kodeksu cywilnego w tym przepisów wykonawczych oraz przepisów z zakresu księgowości i rachunkowości Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych Kompetencje miękkie: terminowość, umiejętność zarządzania czasem oraz współpracy w zespole, dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w zespole, rozwiązywania konfliktów, logicznego myślenia, dużej motywacji do pracy, życzliwości i pozytywnego nastawienia do ludzi, , wysokiej kultury osobistej, chęci do nauki i samorozwoju Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie średnie o profilu ekonomicznym lub wyższe administracyjno -ekonomiczne, przeszkolenie z zakresu księgowości finansowej oraz rachunkowości. Staż pracy co najmniej 2 lata pracy w administracji publicznej.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Wykształcenie: średnie średnie o profilu ekonomicznym Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w tym co najmniej 1,5 roku pracy w obszarze administracji publicznej lub 1 rok pracy w Policji Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o Policji, Kodeksu cywilnego w tym przepisów wykonawczych oraz przepisów z zakresu księgowości i rachunkowości Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych Kompetencje miękkie: terminowość, umiejętność zarządzania czasem oraz współpracy w zespole, dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w zespole, rozwiązywania konfliktów, logicznego myślenia, dużej motywacji do pracy, życzliwości i pozytywnego nastawienia do ludzi, , wysokiej kultury osobistej, chęci do nauki i samorozwoju Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie średnie o profilu ekonomicznym lub wyższe administracyjno -ekonomiczne, przeszkolenie z zakresu księgowości finansowej oraz rachunkowości. Staż pracy co najmniej 2 lata pracy w administracji publicznej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Plesiewicz
Nr telefonu:
47 714 11 85
Wymagane dokumenty:
W zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko starszego inspektora, dokumenty: CV, list motywacyjny, zgoda na przetwarzania danych osobowych, oświadczenie o treści: Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie, Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych, Oświadczam, że nie byłam skazana/nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe . Wszystkie dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane z bieżącą datą korespondującą z data złożenia dokumentów, wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia /doświadczenia zawodowego/stażu pracy. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczona klauzulą poufne, kopia dokumentu potwierdzającego niesprawność.Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2025
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - W zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko starszego inspektora, dokumenty: CV, list motywacyjny, zgoda na przetwarzania danych osobowych, oświadczenie o treści: Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie, Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych, Oświadczam, że nie byłam skazana/nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe . Wszystkie dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane z bieżącą datą korespondującą z data złożenia dokumentów, wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia /doświadczenia zawodowego/stażu pracy. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczona klauzulą poufne, kopia dokumentu potwierdzającego niesprawność.Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2025r.