StPr/25/0234
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 840,10 PLN
wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 5 840.10 zł; dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok, aż do osiągnięcia 20 % miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy ( służby), przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby)w oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń , a także sporządzanie i przedstawianie pracodawcy , co najmniej raz w roku ,okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizowanych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
- uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), a także w pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy ( w służbie) oraz udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego ,które wiąże się z wykonywana pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby;
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą , w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontroli i realizacji tych wniosków;
- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe ,oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby) na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby;
- przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy(służby);
-prowadzenie rejestrów ,kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą , a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby;
- udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawienie propozycji, dotyczących uwzględnienia w tych planach ,założeniach i dokumentacji rozwiązań techniczno- organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);
- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części ,oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwa pracowników.
Miejsce pracy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Pracodawca:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Obsługa urządzeń biurowych
- Wymagania konieczne: - szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowych ; - szkolenie okresowe z zakresu BHP dla pracowników służby BHP; - prawo jazdy kat. B; - podstawowa znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji; - dla osoby z wykształceniem wyższym o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo posiadającej studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy powyżej 1 roku stażu pracy w służbie BHP
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowych ; - szkolenie okresowe z zakresu BHP dla pracowników służby BHP; - prawo jazdy kat. B; - podstawowa znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji; - dla osoby z wykształceniem wyższym o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo posiadającej studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy powyżej 1 roku stażu pracy w służbie BHP
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Kuciewicz
Nr telefonu:
68 358 20 78
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny, życiorys (CV), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe. - własnoręcznie podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku). - oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń zewnętrznych i wewnętrznych ( link) https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/s03/zgloszenie-naruszenia-prawa/22500,ZGLOSZENIA-ZEWNETRZNE-Informacja-dla-sygnalistow-zgodnie-z-art-48-ustawy-z-dnia-.html,, https://www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/download/7/303024/ProceduraZgloszenWewnetrznych.pdf Dokumenty należy przesłać w terminie od 01.04.2025r. do 14.04.2025 r.. pod adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej Kancelaria Jawna ul. Poprzeczna 1 66-600 Krosno Odrzańskie lub złożyć osobiście we wskazanym terminie w kancelarii Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem Oferta pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon