STARSZY INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

STARSZY INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
6 000 - 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0605

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 do 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
1)współdziałanie z właściwymi merytorycznie Wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie ustalania potrzeb dotyczących budowy, rozbudowy, modernizacji i remontów obiektów stanowiących własność Powiatu lub służących realizacji zadań Powiatu, w tym dokonywanie wstępnego oszacowania kosztów ich realizacji,
2)współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie prowadzenia inwestycji oraz remontów,
3)zlecanie opracowywania dokumentacji technicznej na planowane inwestycje, w tym opracowywanie danych wyjściowych do projektowania, przygotowywanie przetargów na opracowywanie dokumentacji inwestycji i umów na prace projektowe,
4)realizacja inwestycji poprzez:
a)organizowanie przetargów na roboty budowlane i przygotowywanie umów z wykonawcami,
b)udział w odbiorach inwestycji i przekazaniu obiektu do użytkowania,
c)uczestniczenie w załatwianiu spraw z zakresu rękojmi i gwarancji,
d)dokonywanie końcowego rozliczenia inwestycji i remontów;
e)udział w przeglądach gwarancyjnych inwestycji, które zrealizował Wydział w ramach prowadzonych zadań,
5)monitorowanie działań o charakterze inwestycyjno-remontowym w okresie trwałości projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych UE i budżetu państwa, pod kątem wpływu tych działań na zachowanie trwałości,
6)prowadzenie spraw dotyczących przygotowania dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie ze środków UE lub budżetu państwa,
7)opracowywanie projektów umów o przyznanie środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych,
8)sprawdzanie przedkładanych przez wykonawcę dokumentów o płatność pod kątem ich zgodności z postanowieniami umowy i przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
9)przedkładanie do Wydziału Finansowo Budżetowego, na zasadach obowiązujących w Urzędzie, dokumentów niezbędnych do dokonania płatności z tytułu realizacji umów;
10)opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji inwestycji prowadzonych przez Wydział, w tym sprawozdań finansowych, na potrzeby instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów europejskich;
11)prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem oraz utrzymaniem lokali i pomieszczeń Starostwa,
12)obsługa Urzędu w zakresie zamówień publicznych wspólnie z Wydziałem Finansowo Budżetowym,
13)prowadzenie i koordynowanie spraw z zakresu zamówień publicznych, ich planowanie, sprawozdawczość, rejestry,
14)wspieranie jednostek organizacyjnych Powiatu w zakresie zamówień publicznych, w tym udzielanych wspólnie,
15)planowanie, przygotowywanie, zapewnienie realizacji i rozliczanie inwestycji i remontów realizowanych przez Starostwo Powiatowe,
16)podejmowanie działań w zakresie egzekwowania właściwego wykonania umów przez wykonawców inwestycji i remontów,
17)administrowanie budynkami, prowadzenie książek obiektów Starostwa,
18)zapewnienie warunków w celu właściwego dozoru mienia,
19)prowadzenie spraw związanych z konserwacją wyposażenia budynku i instalacji Starostwa, w tym zakup materiałów,
20)planowanie, organizowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie przeglądów technicznych obiektów powiatowych, zapewnienie realizacji dozoru technicznego urządzeń podlegających temu dozorowi,
21)prowadzenie spraw związanych z odbiorem technicznym i przekazaniem do eksploatacji inwestycji Starostwa Powiatowego,
22)współpraca z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego,
23)wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych z zakresu działania Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych.



Miejsce pracy:
Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa komputera - exel, word
  • [Umiejętność 1] : inne wskazane w ogłoszeniu o naborze (ogłoszenie dostępne na stronie https://bip-staugustow.wrotapodlasia.pl/)


Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : inne wskazane w ogłoszeniu o naborze (ogłoszenie dostępne na stronie https://bip-staugustow.wrotapodlasia.pl/)

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Dorota Szeweluk

Nr telefonu:
876444912 w. 283

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Dodano: 23.10.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 339217
Udostępnij:
Dodano: 23.10.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 339217

Zobacz inne oferty

Do góry