StPr/25/8083
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 300 do 7 400 PLN
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, maksymalnie na 6 miesięcy lub na czas nieokreślony, - wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 6300,00 - 7400,00 zł brutto, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji, - dodatek stażowy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka.
Zakres obowiązków:
Do zadań wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- rozpatrywanie wniosków o przekazanie w trwały zarząd nieruchomości SP;
- regulowanie stanów prawnych nieruchomości, które mają zostać przekazane w trwały zarząd;
- przygotowanie projektów umów i decyzji przekazujących nieruchomości w przewidziane prawem formy władania;
- przygotowanie projektów decyzji o wygaszeniu trwałego zarządu;
- przygotowanie wykazów i przypisów dla Wydziału Finansowego;
- udział w przekazywaniu i przejmowaniu nieruchomości oraz sporządzanie protokołów zdawczo - odbiorczych;
- przeprowadzanie czynności sprawdzająco - kontrolnych w terenie;
- kontrola realizacji wydanych decyzji;
- sporządzanie rejestrów prowadzonych spraw;
- aktualizacja opłat za oddanie nieruchomości w trwały zarząd.
Sporadycznie konieczność pracy w innych godzinach niż przewidziane w Regulaminie pracy.
Miejsce pracy:
Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe; - min. 4-letni staż pracy; - znajomość przepisów: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o samorządzie gminnym oraz ustawa Kodeks postępowania administracyjnego; - umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); - obywatelstwo polskie; - nieposzlakowana opinia; - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne; - doświadczenie w pracy w działach związanych z gospodarką nieruchomościami; - obowiązkowość, dokładność; - sumienność, - rzetelność; - umiejętność pracy w zespole; - komunikatywność.
Inne wymagania:
wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe; - min. 4-letni staż pracy; - znajomość przepisów: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o samorządzie gminnym oraz ustawa Kodeks postępowania administracyjnego; - umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); - obywatelstwo polskie; - nieposzlakowana opinia; - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne; - doświadczenie w pracy w działach związanych z gospodarką nieruchomościami; - obowiązkowość, dokładność; - sumienność, - rzetelność; - umiejętność pracy w zespole; - komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim: - Curriculum Vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, czyli dane, o których mowa w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; - list motywacyjny; - kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej lub studiów; - kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy; - inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności; - wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie ze wzorem. * w przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny. Wzór oświadczenia na stronie pracodawcy. Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie pracy lub nauki za granicą muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku prawnego, na podstawie, którego świadczona była praca za granicą. Dalsze etapy rekrutacji zostaną przeprowadzone w następujący sposób: Kandydaci/kandydatki spełniający/ce wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu lub z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania, w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych. Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni/one kandydaci/kandydatki, którzy/e: - złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty; - spełniają wszystkie wymagania niezbędne. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres: Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór na stanowisko urzędnicze: Starszy inspektor/Główny specjalista w Wydziale Skarbu K 157/25" w terminie od 28.10.2025 r. do 12.11.2025 r., decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Informacje o wyniku naboru prowadzonego na zasadzie jawności i konkurencyjności zostaną upowszechnione w BIP www.gdansk.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook