StPr/25/08970
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 800 PLN
Pracodawca oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, - nagrody jubileuszowe, - premie uznaniowe, - dodatek stażowy, - pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport, - możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy.
Zakres obowiązków:
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU:
1) nadzór i administrowanie lokali z zasobu m.st. Warszawy, w tym lokali znajdujących się w budynkach wspólnotowych oraz pustostanów,
2) prowadzenie dokumentacji związanej z najmem,
3) bieżący nadzór nad utrzymaniem należytego stanu sanitarno-porządkowego i technicznego posesji w wyznaczonym terenie, kontrola pracy dozorców,
4) udział w komisjach odbioru lokali opróżnianych, kontrola zabezpieczenia budynków wyłączonych z użytkowania,
5) kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych, współpraca z
inspektorami nadzoru inwestorskiego w zakresie sprawdzania kosztorysów, nadzór nad odczytami zużycia wody i energii cieplnej, egzekwowanie od kontrahentów wywozu nieczystości,
6) reprezentowanie m.st. Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe i podejmowanie czynności w imieniu m.st. Warszawy wynikających z ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa, w tym m.in.:
a) udział w zebraniach wspólnot,
b) bieżąca współpraca z zarządami wspólnot mieszkaniowych, kontrola ich działalności,
c) kontrola nad realizacją uchwał oraz realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty,
d) nadzór nad przestrzeganiem warunków umowy dzierżawy gruntu,
e) analiza sprawozdań finansowych rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot, kontrola kosztów utrzymania.
Miejsce pracy:
Sulejkowska, 04-157 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: zamówienia publiczne
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
- WYMAGANIA FORMALNE: - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe i minimum 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA KONIECZNE: - doświadczenie na podobnym stanowisku, - obsługa wspólnot mieszkaniowych oraz lokali mieszkalnych - minimum 1 rok. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) znajomość Ustawy o własności lokali oraz znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy, 2) terminowość, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej, 3) zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy, 4) praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MSOffice. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1) Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI: analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA: dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj. wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. Szczegóły ogłoszenia i link do rekrutacji: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy
Inne wymagania:
WYMAGANIA FORMALNE: - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe i minimum 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA KONIECZNE: - doświadczenie na podobnym stanowisku, - obsługa wspólnot mieszkaniowych oraz lokali mieszkalnych - minimum 1 rok. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) znajomość Ustawy o własności lokali oraz znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy, 2) terminowość, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej, 3) zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy, 4) praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MSOffice. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1) Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI: analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA: dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj. wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. Szczegóły ogłoszenia i link do rekrutacji: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Szczegóły ogłoszenia i link do rekrutacji: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy Wymagane dokumenty: 1) Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Link do rekrutacji: https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy