STARSZY INSPEKTOR/SPECJALISTA K/M

STARSZY INSPEKTOR/SPECJALISTA K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/01163

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
- Prowadzenie ewidencji księgowej i uzgadnianie z kontami księgi głównej;
- Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
- Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań budżetowych;
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
- Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych;
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi;
- Analiza kont rozrachunkowych (należności i zobowiązania).

Miejsce pracy:
Falęcka 10, 02-545 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY MOKOTÓW M.ST.WARSZAWY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość
  • zawód: Pracownik biurowy
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe i minimum 5-letni staż pracy, w tym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w rachunkowości, - obywatelstwo polskie (o to stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), - znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, - biegła znajomość pakietu MS Office w stopniu umożliwiającym sporządzanie zestawień i analiz, - niekaralność za przestępstwa umyślne. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne, - osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawiania oryginału aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego jeżeli dotyczy, - podpisana klauzula o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zgodnie z art.4 ust.11 RODO udzielam zgody dobrowolnie, oraz że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. Zgłoszenia: e-mial: [email protected], tel.: 517 208 164.


Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe i minimum 5-letni staż pracy, w tym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w rachunkowości, - obywatelstwo polskie (o to stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), - znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, - biegła znajomość pakietu MS Office w stopniu umożliwiającym sporządzanie zestawień i analiz, - niekaralność za przestępstwa umyślne. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne, - osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawiania oryginału aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego jeżeli dotyczy, - podpisana klauzula o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zgodnie z art.4 ust.11 RODO udzielam zgody dobrowolnie, oraz że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. Zgłoszenia: e-mial: [email protected], tel.: 517 208 164.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
517208164

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 29.01.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 128880
Udostępnij:
Dodano: 29.01.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 128880

Zobacz inne oferty

1 900 €netto
Nowe
Carpediem Care
Regen
1 900 €netto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry