StPr/25/0558
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
Wynagrodzenie na w/w stanowisku ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1638 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni. Inne świadczenia przysługujące na w/w stanowisku zostały określone w przepisach Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni, a także ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne
1. współpraca z odpowiednimi komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;
2. współdziałanie ze skarbnikiem w zakresie opracowania projektu budżetu w części dotyczącej Wydziału RI;
3. przygotowywanie projektów uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla potrzeb Rady, Zarządu i Starosty w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;
4. rozpatrywanie i załatwianie w porozumieniu z Zespołem Obsługi Rady i Zarządu interpelacji i wniosków radnych w zakresie Wydziału RI;
5. realizacja zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu;
6. współpraca przy opracowywaniu założeń zadań inwestycyjnych Powiatu oraz współpraca przy organizacji realizacji planowanych inwestycji;
7. poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla projektów planowanych do realizacji przez Powiat;
8. przygotowanie wniosków aplikacyjnych oraz nietechnicznych załączników uzupełniających oraz aplikowanie o zewnętrzne wsparcie finansowe projektów;
9. pozyskiwanie i uzgadnianie informacji finansowych, technicznych oraz prawnych z odpowiednimi wydziałami Urzędu w celu prawidłowego przygotowania projektu;
10. koordynowanie działań w fazie wdrażania projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
11. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem porozumień i umów dotyczących wspólnej realizacji oraz dofinansowania projektów;
12. współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi poszczególnymi programami i funduszami oraz wdrażającymi je wnioskowanie o płatność, sprawozdawczość, rozliczanie projektów finansowanych z tych programów oraz funduszy;
13. monitorowanie i zapewnienie prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektów związanych z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi programami lub funduszami udzielającymi wsparcie;
14. informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach finansowania projektów ze źródeł zewnętrznych;
15. współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi lub organizacjami pozarządowymi Powiatu w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie;
16. koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy europejskich oraz monitoring ich wykorzystania w poszczególnych etapach realizacji przez komórki merytoryczne Starostwa;
17. opisanie rachunków i faktur w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej;
18. udzielanie wyjaśnień pisemnych i ustnych w trakcie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w ramach posiadanego zakresu czynności i prowadzonych spraw;
19. przygotowywanie i doręczanie korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym KPA oraz sprawdzanie każdorazowo przed wysyłką korespondencji prawidłowość adresu e-doręczeń stron wraz z udokumentowania tej czynności w aktach sprawy;
20. inne czynności zlecone przez Dyrektora Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej, nieobjęte niniejszym zakresem czynności, a wynikające z bieżących potrzeb merytorycznych Wydziału;
Miejsce pracy:
Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Bochni
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - wykształcenie wyższe; - co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych; - znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów i wytycznych dotyczących funduszy unijnych, w szczególności w zakresie programów operacyjnych perspektywy 20212027, a także regulacji dotyczących projektów finansowanych z krajowych źródeł publicznych; - umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawa; - kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: - umiejętność biegłej obsługi programów pakietu MS Office; - umiejętność redagowania pism; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - terminowość; - dyspozycyjność; - komunikatywność; - wysoka kultura osobista. Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy), docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. System pracy jednozmianowy w godzinach: 7:30-15:30. Praca w budynku Starostwa Powiatowego w Bochni (budynek 3 piętrowy). Praca biurowa, przeważnie siedząca. Stanowisko związane z pracą przy komputerze.
Inne wymagania:
Wymagania: 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - wykształcenie wyższe; - co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych; - znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów i wytycznych dotyczących funduszy unijnych, w szczególności w zakresie programów operacyjnych perspektywy 20212027, a także regulacji dotyczących projektów finansowanych z krajowych źródeł publicznych; - umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawa; - kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: - umiejętność biegłej obsługi programów pakietu MS Office; - umiejętność redagowania pism; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - terminowość; - dyspozycyjność; - komunikatywność; - wysoka kultura osobista. Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy), docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. System pracy jednozmianowy w godzinach: 7:30-15:30. Praca w budynku Starostwa Powiatowego w Bochni (budynek 3 piętrowy). Praca biurowa, przeważnie siedząca. Stanowisko związane z pracą przy komputerze.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Wojakiewicz
Nr telefonu:
146153710
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie, 4. kserokopie dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje, doświadczenie i staż pracy (w przypadku wykazywania stażu pracy w ramach stażu odbytego za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy wymagana jest kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu), 5. kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub oryginał zaświadczenia w przypadku trwającego zatrudnienia, 6. kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik na stronie BIP), 7. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik na stronie BIP), 9. oświadczenie kandydata o niekaralności (załącznik na stronie BIP), 10. oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 11. zaświadczenie o stopniu niepełnosprawności jeśli dotyczy osoby niepełnosprawnej, 12. informacja dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik na stronie BIP). Uwagi Wymagane dokumenty należy składać na Dziennik Podawczy Starostwa Powiatowego w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia lub przesłać pocztą na w/w adres Starostwa z dopiskiem Nabór Starszy inspektor w Wydziale Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej w terminie do dnia 24.10.2025 r. (włącznie).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon