STARSZY INSPEKTOR  WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ W BIURZE PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ URZĘDU MIASTA LUBLIN

STARSZY INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ W BIURZE PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ URZĘDU MIASTA LUBLIN

Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 040 - 9 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1888

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 040 do 9 200 PLN

Zakres obowiązków:
Realizacja zadań referatu ds. partycypacji i konsultacji społecznej, m.in. przygotowywanie i udział w spotkaniach i uroczystościach dotyczących zadań referatu.

Szczegółowy zakres wykonywanych zadań znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu


Miejsce pracy:
Jana Gilasa 3, 20-109 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA LUBLIN

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Obsługa internetu, Obsługa komputera, obsługa poczty elektronicznej
  • Umiejętności: - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. Stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu


Inne wymagania:
Umiejętności: - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. Stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Weronika Winiarczyk

Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. Stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Szczegóły w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu
Dodano: 17.09.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 315808
Wynagrodzenie
5 040 - 9 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 17.09.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 315808

Zobacz inne oferty

2 000 €netto
Nowe
DS Care
Flensburg
2 000 €netto
Dodano: 7 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
DS Care
Kassel
1 900 €netto
Dodano: 7 godz. temu
2 000 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Oberhausen
2 000 €netto
Dodano: 6 godz. temu
Do góry