STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI

STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 040 - 9 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2359

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 040 do 9 700 PLN
godziny pracy: od 7.00-8.00 do 15.00-16.00

Zakres obowiązków:
Realizacja zadań związanych z wdrażaniem projektu Podmiotowy System Finansowania - realizacja usług rozwojowych w województwie podlaskim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w szczególności poprzez:
1) organizowanie procesu naboru i oceny, udział w ocenie wniosków,
2) organizowanie spotkań informacyjnych,
3) przygotowywanie umów o dofinansowanie oraz przygotowywanie aneksów do umów,
4) weryfikacja formularzy informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis oraz przygotowanie zaświadczeń o pomocy de minimis,
5) obsługa Bazy Usług Rozwojowych,
6) kontrola prawidłowości wykorzystania środków, w tym weryfikacja dokumentów rozliczeniowych oraz prowadzenie wizyt monitoringowych w miejscu realizacji usługi rozwojowej,
7) prowadzenie sprawozdawczości w ramach wniosków o płatność,
8) opisywanie dokumentów księgowych potwierdzających dokonanie wydatków w ramach projektu,
9) sporządzanie niezbędnych dyspozycji, wniosków płatniczych i okresowych sprawozdań zgodnych z terminami wynikającymi z realizacji projektu


Miejsce pracy:
Pogodna 22, 15-354 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Pracodawca:
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1) wykształcenie: wyższe 2) doświadczenie zawodowe: 5 lat stażu pracy, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w podmiotach zaliczanych do sektora finansów publicznych; minimum 2-letni staż pracy na stanowiskach związanych z realizacją lub zarządzaniem projektami współfinansowanymi z Europejskiego Funduszu Społecznego 3) uprawnienia / umiejętności: - znajomość aktów prawnych: ustawy o samorządzie województwa; ustawy o pracownikach samorządowych; ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia; ustawy o finansach publicznych; ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - doświadczenie w zakresie realizacji przepisów i procedur dotyczących udzielania pomocy de minimis w tym m.in. weryfikacja formularzy informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis oraz przygotowanie zaświadczeń o pomocy de minimis; - znajomość aktów prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego wynikająca ze specyfiki stanowiska: rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013; rozporządzenie Komisji (UE) 2023/2831 z dnia 13 grudnia 2023 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis; rozporządzenie Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 20 grudnia 2022 r w sprawie udzielania pomocy de minimis oraz pomocy publicznej w ramach programów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na lata 20212027; - znajomość obowiązujących Wytycznych: Wytyczne dotyczące realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 20212027; Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. 4) znajomość języków obcych (poziom znajomości) - 5) inne: - wiedza na temat samorządu województwa, funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia, a także wiedza w zakresie zadań realizowanych przez WUP w Białymstoku, - umiejętność redagowania pism urzędowych i projektów aktów prawnych, - umiejętność skutecznej komunikacji, - umiejętność planowania i organizacji pracy, - samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.


Inne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe 2) doświadczenie zawodowe: 5 lat stażu pracy, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w podmiotach zaliczanych do sektora finansów publicznych; minimum 2-letni staż pracy na stanowiskach związanych z realizacją lub zarządzaniem projektami współfinansowanymi z Europejskiego Funduszu Społecznego 3) uprawnienia / umiejętności: - znajomość aktów prawnych: ustawy o samorządzie województwa; ustawy o pracownikach samorządowych; ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia; ustawy o finansach publicznych; ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - doświadczenie w zakresie realizacji przepisów i procedur dotyczących udzielania pomocy de minimis w tym m.in. weryfikacja formularzy informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis oraz przygotowanie zaświadczeń o pomocy de minimis; - znajomość aktów prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego wynikająca ze specyfiki stanowiska: rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013; rozporządzenie Komisji (UE) 2023/2831 z dnia 13 grudnia 2023 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis; rozporządzenie Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 20 grudnia 2022 r w sprawie udzielania pomocy de minimis oraz pomocy publicznej w ramach programów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na lata 20212027; - znajomość obowiązujących Wytycznych: Wytyczne dotyczące realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 20212027; Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. 4) znajomość języków obcych (poziom znajomości) - 5) inne: - wiedza na temat samorządu województwa, funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia, a także wiedza w zakresie zadań realizowanych przez WUP w Białymstoku, - umiejętność redagowania pism urzędowych i projektów aktów prawnych, - umiejętność skutecznej komunikacji, - umiejętność planowania i organizacji pracy, - samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
85 74 97 212

Wymagane dokumenty:
szczegóły naboru dostępne są na stronie internetowej: https://wupbialystok.praca.gov.pl/

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 15.10.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 334538
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 334538

Zobacz inne oferty

Do góry