StPr/25/0404
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 7 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Naliczanie i sporządzanie w programie komputerowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, listy wynagrodzeń wraz z pochodnymi pracowników PUP w Grodzisku Mazowieckim .
2. Sporządzanie informacji rocznych o dochodach i zaliczkach na podatek dochodowy dla pracowników i Urzędu Skarbowego: PIT-11.
3. Naliczanie, sporządzanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji dotyczących wynagrodzeń i zasiłków z ZUS, prowadzenie dokumentacji ZUS i obsługa programu PŁATNIK.
4. Uzgadnianie zapisów w księgach rachunkowych oraz uzgodnienia składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych (dotyczy osób bezrobotnych).
5. Sporządzanie bieżących, okresowych i miesięcznych rozliczeń dla potrzeb Urzędu.
6. Prowadzenie ewidencji wydatków w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
7. Sporządzanie wniosków o płatność w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
8. Sprawdzanie dowodów księgowych, dekretacja pod względem formalnym i rachunkowym.
9. Prowadzenie szczegółowej ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej.
10. Sporządzanie sprawozdań finansowych.
11. Rozliczanie inwentaryzacji majątku Urzędu Pracy.
12. Współpraca z innymi działami urzędu w celu prawidłowości uzgodnień finansowania realizowanych programów.
13. Windykacja nienależnie pobranych świadczeń.
14. Rozliczanie wpłat za oświadczenia o powierzeniu pracy cudzoziemcowi oraz wpłat za zezwolenia na pracę sezonową
15. Sporządzanie przelewów na podstawie faktur i rachunków.
16. Wykonywanie powierzonych obowiązków sumiennie, terminowo i bezstronnie.
17. Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym.
18. Wykonywanie w ramach powierzonego zakresu innych zadań zleconych przez przełożonego.
19. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum.
Miejsce pracy:
T. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Osoby ubiegające się o zatrudnienie muszą spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku: 1. Obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Wykształcenie wyższe. 6. Staż pracy 3 lata. Kandydaci którzy nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze. Wymagania dodatkowe: 1. Wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne lub administracyjne. 2. Doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości w administracji publicznej co najmniej 2 lata. 3. Dobra znajomość przepisów ustaw: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia. 4. Bardzo dobra obsługa komputera (biegła obsługa programów Płatnik, Excel, Word). 5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
Inne wymagania:
Osoby ubiegające się o zatrudnienie muszą spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku: 1. Obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Wykształcenie wyższe. 6. Staż pracy 3 lata. Kandydaci którzy nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze. Wymagania dodatkowe: 1. Wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne lub administracyjne. 2. Doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości w administracji publicznej co najmniej 2 lata. 3. Dobra znajomość przepisów ustaw: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia. 4. Bardzo dobra obsługa komputera (biegła obsługa programów Płatnik, Excel, Word). 5. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Makowiecka
Nr telefonu:
227555586 w. 211
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny ze wskazaniem stanowiska. 2. Życiorys (C.V.) zawierający dane określone w art. 22 §1 Kodeksu Pracy. 3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 4. Kserokopie świadectw pracy. 5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 6. Wypełnione i podpisane oświadczenia : o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, o niekaralności za przestępstwo popełnione za umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. o posiadaniu nieposzlakowanej opinii. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Dodatkowe dokumenty: Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1135) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem: dotyczy naboru Nr RO.110.4.2025 w terminie: od 17.11.2025 r. do 28.11.2025 r. : 1. do sekretariatu p. 6 na I piętrze w budynku siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Grodzisku Mazowieckim, 2. drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim ul. T. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowieckim, decyduje data wpływu. 3. elektronicznie przez e-puap lub e-doręczenia opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Urzędu Pracy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, które są bez podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu., Termin: od 17.11.2025 r. do 28.11.2025 r.

Zaloguj się przez Facebook