StPr/25/0771
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 100 PLN
możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony praca w godzinach: 7:00-15:00 lub 7:30-15:30
Zakres obowiązków:
-Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich opisywanie;
- Prowadzenie rejestru faktur;
-Prowadzenie ewidencji wydatków i dochodów zgodnie z klasyfikacją budżetową;
- Prowadzenie syntetyki i analityki do kont bilansowych i pozabilansowych;
-Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
-Obsługa bankowości elektronicznej;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, materiałów statystycznych, zapotrzebowań na środki finansowe na realizację zadań z użyciem Centralnej Aplikacji Statystycznej;
-Sporządzanie listy płac;
- Obsługa programu finansowo- księgowego PROGMAN FINANSE DDJ, obsługa programu PŁATNIK;
- Opracowywanie dokumentów i korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
- Przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją archiwalną;
- Umiejętność stosowania przepisów prawa niezbędnych do realizacji powierzonych zadań;
- Dokonywanie samokontroli prawidłowości wykonywania własnej pracy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i obowiązki;
- Wykonywanie innych niezbędnych czynności służbowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Miejsce pracy:
Świdnicka 7, 58-160 Świebodzice, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wymagania- oczekiwania pracodawcy : - wykształcenie wyższe ekonomiczne - staż pracy min. 3 lata w księgowości budżetowej lub wykształcenie średnie ekonomiczne - staż pracy minimum 5 lat w księgowości budżetowej
Inne wymagania:
wymagania- oczekiwania pracodawcy : - wykształcenie wyższe ekonomiczne - staż pracy min. 3 lata w księgowości budżetowej lub wykształcenie średnie ekonomiczne - staż pracy minimum 5 lat w księgowości budżetowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście