STARSZY REFERENT

STARSZY REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1000

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
wynagrodzenie zasadnicze+dodatek służbowy

Zakres obowiązków:
- prowadzenie kancelarii Oddziału w Lesznie, w tym obsługa korespondencji,
- zakładanie i prowadzenie spraw oraz rejestrów z wykorzystaniem systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
- przygotowywanie projektów pism,
- prowadzenie składnicy akt,
- zastępowanie pracownika sekretariatu.



Miejsce pracy:
Spółdzielcza 2H, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Oddział w Lesznie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Wymagania kwalifikacyjne: - wykształcenie średnie i co najmniej roczny staż pracy na podstawie umów o pracę, lub wykształcenie wyższe staż pracy nie jest wymagany. Wymagania dodatkowe: - preferowane wykształcenie wyższe o kierunkach prawniczych lub administracyjnych, - minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym, - doświadczenie w pracy kancelaryjnej, - znajomość w niezbędnym zakresie funkcjonowania administracji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, - dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, - bardzo dobra organizacja pracy, łatwość komunikacji, - umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie ze stresem.


Inne wymagania:
Wymagania kwalifikacyjne: - wykształcenie średnie i co najmniej roczny staż pracy na podstawie umów o pracę, lub wykształcenie wyższe staż pracy nie jest wymagany. Wymagania dodatkowe: - preferowane wykształcenie wyższe o kierunkach prawniczych lub administracyjnych, - minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjno-biurowym, - doświadczenie w pracy kancelaryjnej, - znajomość w niezbędnym zakresie funkcjonowania administracji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, - dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, - bardzo dobra organizacja pracy, łatwość komunikacji, - umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie ze stresem.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
61 628 41 50

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, - kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko, - oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru. Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: Oferta pracy na stanowisko OIP.PZL.KANC.12.24 Szczegóły oferty na stronie: https://www.gov.pl/web/pip/oip-poznan-kancelaria-1224

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów: 20.01.2025r.
Dodano: 01.01.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 107269
Udostępnij:
Dodano: 01.01.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 107269

Zobacz inne oferty

Do góry