StPr/25/0009
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 104 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1. Sprawowanie funkcji sekretarza komisji w postępowaniach prowadzonych w trybach określonych Regulaminem udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane z RZI w Lublinie oraz ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
2. Sporządzanie pisemnego protokołu z oraz komisji oraz protokołu postępowania określonego ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
3. Archiwizowanie wykonanej w Sekcji Zamówień Publicznych dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk związanych z działalnością Sekcji Zamówień Publicznych;
Miejsce pracy:
LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, Obsługa programów pakietu MS OFFICE
- minimum wykształcenie średnie - PREFEROWANE: wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych; dla kandydatów z wykształceniem średnim co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administracji, dla kandydatów z wykształceniem wyższym doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. PREFEROWANE: doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych;
Inne wymagania:
minimum wykształcenie średnie - PREFEROWANE: wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych; dla kandydatów z wykształceniem średnim co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administracji, dla kandydatów z wykształceniem wyższym doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. PREFEROWANE: doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Kardasz
Nr telefonu:
261-183-509
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dokumenty aplikacyjne w formacie PDF: list motywacyjny + CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych nr 11/PEW/2025
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail