StPr/25/0422
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
praca w pełnym wymiarze czasu pracy
Zakres obowiązków:
sporządzanie listy płac, listy wypłat wynagrodzeń pracownikom, prowadzenie dokumentacji ZUS, PZU (wychowanków i pracowników), obsługa programu Płatnik, Vulcan
prowadzenieelekronicznej obsługi bankowej w placówce,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych, prpowadzenie kasy, sporządzanie wymaganej sprawozdawczości GUS i innych zleconych
należyte przechowywanie i zbezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych
znajomość planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacjyjnej i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finasowej jednostki,
terminowe dokonywanie przelewów bankowych
wykonywanie innych zadań wydanych przez dyrektora jednostki
Miejsce pracy:
Malinowa 4, 43-430 Międzyświeć, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Dom Dziecka w Międzyświeciu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
509 834 977
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dokumenty należy składać do 07.05.2025 do godz. 15:30
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail