STARSZY REFERENT

STARSZY REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 2 410 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1070

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 2 410 PLN
+ dodatek stażowy za wieloletnią pracę (max 20% płacy zasadniczej)

Zakres obowiązków:
1. Kontrola dowodów księgowych dotyczących Centrum Usług Społecznych, ul. Lędzińska 24A, 43-140 Lędziny pod względem merytorycznym.
2. Kompletowanie dokumentacji dotyczącej wydania decyzji administracyjnej w sprawie skierowania i odpłatności za usługi świadczone w Dziennym Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych.
3. Kompletowanie dokumentacji dotyczącej wydania decyzji administracyjnej w sprawie nieodpłatnie świadczonych usług w Dziennym Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych.
4. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie skierowania i odpłatności za usługi świadczone w Dziennym Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych.
5. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie nieodpłatnie świadczonych usług w Dziennym Domu Pomocy w Centrum Usług Społecznych.
* umowa o pracę na zastępstwo 1/2 etatu



Miejsce pracy:
Lędzińska 24, 43-140 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie

Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
  • Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie minimum średnie lub wyższe. 2. 2-letnie doświadczenie zawodowe. 3. Obywatelstwo polskie. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 5. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office). 7. Znajomość przepisów z zakresu: - ustawy o pomocy społecznej, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o finansach publicznych. 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku. 9. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostce samorządu terytorialnego. 2. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. 3. Odpowiedzialność i dokładność za wykonywanie powierzonych zadań. 4. Dobra komunikacja interpersonalna. 5. Odporność na stres. 6. Umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków. 7. Mile widziane prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie minimum średnie lub wyższe. 2. 2-letnie doświadczenie zawodowe. 3. Obywatelstwo polskie. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 5. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office). 7. Znajomość przepisów z zakresu: - ustawy o pomocy społecznej, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o finansach publicznych. 8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku. 9. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostce samorządu terytorialnego. 2. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. 3. Odpowiedzialność i dokładność za wykonywanie powierzonych zadań. 4. Dobra komunikacja interpersonalna. 5. Odporność na stres. 6. Umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków. 7. Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Wioletta Rojczyk

Nr telefonu:
32 324 08 13

Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny, 2. CV zawierające dane nie wykraczające poza zakres danych osobowych określonych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, 3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1), 4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy, 5. oświadczenia (załącznik nr 2): - o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach aplikacyjnych (załącznik nr 3), 7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). Oferty należy składać w terminie do dnia 04.08.2025 r. do godz. 16:30 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lędzińska 24, 43-140 Lędziny (pokój nr 3), pocztą lub osobiście (uwaga: liczy się data wpływu lub dostarczenia osobistego do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko Starszego Referenta w Centrum Usług Społecznych (umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty: w pon. 07:30-17:00, od wt. do czw. 07:30-15:30, w pt. 07:30-14:00
Dodano: 26.07.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 273133
Udostępnij:
Dodano: 26.07.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 273133

Zobacz inne oferty

Do góry