StPr/25/1002
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 965,97 PLN
Umowa o pracę na 1 rok
Zakres obowiązków:
Sporządzanie spisów archiwalnych;
Archiwizowanie całości dokumentacji w KP II; prowadzenie i ewidencja sprzętu uzbrojenia i techniki biurowej; prowadzenie systemów policyjnych.
Miejsce pracy:
Szarych Szeregów 8, 65-548 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wykształcenie średnie. Kierunek specjalność- administracja biurowa. Doświadczenie zawodowe 6 miesięcy w administracji.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie. Kierunek specjalność- administracja biurowa. Doświadczenie zawodowe 6 miesięcy w administracji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Ejsmont
Wymagane dokumenty:
CV Dokumenty należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Ogłoszenie nr 153926" oraz imię i nazwisko na adres: KMP w Zielonej Górze Zespół Kadr i Szklenia ul.Partyzantów 40; 65-332 Zielona Góra