StPr/25/1116
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 6 100 PLN
do wynagrodzenia doliczany jest dodatek stażowy od 5% do 20% (w zależności od posiadanego stażu pracy, min. 5 lat) wynagrodzenia zasadniczego
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw w zakresie:
1) procedowanie oraz nadzór nad realizacją inwestycji drogowych od etapu projektowego po zakończenie robót drogowych wraz z ich rozliczeniem.
2) współudział w pozyskiwaniu środków finansowych ze źródeł zewnętrznych wraz z ich rozliczeniem (środki Unijne, Rządowe, itp.)
3) prowadzenie korespondencji w zakresie funkcjonowania działu,
4) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do funkcjonowania jednostki,
5) wykonywanie zadań wynikających z funkcji zarządcy drogi zgodnie z ustawą o drogach publicznych, o których mowa w art. 20 ustawy, w zakresie związanym z planowaniem oraz z przeprowadzaniem inwestycji,
6) nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowych dróg powiatowych.
7) koordynacja prac związanych z modernizacją dróg powiatowych.
8) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, jak również prowadzenie całości spraw dotyczących wniosku od przygotowania, poprzez wypełnienie, realizację oraz zakończenie i rozliczenie wniosku a także inwestycji.
9) współudział w opracowywaniu dokumentacji przetargowej na roboty budowlano-drogowe, projektowe oraz dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.
10) współudział w prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji dla zadań inwestycyjnych dróg powiatowych administrowanych przez PSD w Olsztynie.
11) przygotowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, załączników technicznych oraz wyceny jego wartości. Przygotowanie wniosków zgodnie z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych w PSD.
12) przygotowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich dla potrzeb zleconych robót drogowych.
13) współudział przy wyborze inspektora nadzoru.
14) współudział przy pełnieniu nadzoru ze strony Zamawiającego oraz współudział przy dokonywaniu odbioru robót i usług zleconych przez PSD w Olsztynie.
15) udział w odbiorach robót drogowych prowadzonych na drogach powiatowych wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów.
16) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i odbiorów pogwarancyjnych wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów wynikających z zawartych umów.
17) współpraca z Kierownikami Obwodów Drogowych w zakresie prowadzonych spraw.
18) współudział w rozwiązywaniu problemów związanych z drogami powiatowymi administrowanymi przez PSD w Olsztynie, zgłaszanych przez mieszkańców gmin powiatu oraz innych użytkowników. Prowadzenie w tym zakresie korespondencji.
19) współudział w przygotowywaniu projektów porozumień i umów, w tym umów w zakresie udzielania dotacji innym jednostkom samorządu terytorialnego zawieranych pomiędzy Powiatem Olsztyńskim, a gminami w zakresie inwestycji drogowych.
20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych dotyczących inwestycji drogowych.
21) gromadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót.
22)przygotowanie projektów zarządzeń, regulaminów, instrukcji i procedur w zakresie prowadzonych spraw.
23) współpraca ze wszystkimi działami PSD, innymi zarządcami dróg, wydziałami Starostwa Powiatowego w Olsztynie w zakresie prowadzonych zadań.
24) współpraca przy sprawdzaniu dokumentacji projektowej na roboty drogowe, wykonywane przez wykonawców zewnętrznych, pod względem jej kompletności i zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zawartymi umowami.
25) udział w komisjach powoływanych przez Dyrektora PSD.
26) udział w sporządzaniu planów udzielania zamówień publicznych.
27) w razie potrzeby, przy wykonywaniu obowiązków służbowych, prowadzenie samochodu służbowego.
28) zastępstwo za pracownika działu podczas jego nieobecności.
Godziny pracy 7-15
Miejsce pracy:
Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, drogownictwo, geodezja
- Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe o profilu: budownictwo, drogownictwo, geodezja, lub pokrewne 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 4) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawa tj.: a) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.), b) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 889 ze. zm.), c) ustawa z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 ze zm.), d) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), e) ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 94 ze. zm.), f) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1518), g) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2024r., poz. poz. 107 ze zm.), h) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r., poz. 1135), i) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1530 ze zm.), j) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), k) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024r., poz. 572 ze zm.), l) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024r., poz. 1568), 2. bardzo dobra obsługa komputera, znajomość programów: pakietu Microsoft Office, typu CAD ( BricsCAD, AutoCAD), do kosztorysowania, 3. umiejętność pracy w zespole, 4. umiejętność prowadzenia samochodu służbowego, 5. umiejętność kreatywnego myślenia, 6. umiejętność poruszania się w przepisach prawnych, 7. odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, 8. odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych, 9.bardzo dobra organizacja pracy własnej, 10.gotowość ciągłego uczenia się. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe o profilu: budownictwo, drogownictwo, geodezja, lub pokrewne 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3) posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 4) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawa tj.: a) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.), b) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 889 ze. zm.), c) ustawa z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 ze zm.), d) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), e) ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 94 ze. zm.), f) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1518), g) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2024r., poz. poz. 107 ze zm.), h) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r., poz. 1135), i) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1530 ze zm.), j) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), k) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024r., poz. 572 ze zm.), l) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024r., poz. 1568), 2. bardzo dobra obsługa komputera, znajomość programów: pakietu Microsoft Office, typu CAD ( BricsCAD, AutoCAD), do kosztorysowania, 3. umiejętność pracy w zespole, 4. umiejętność prowadzenia samochodu służbowego, 5. umiejętność kreatywnego myślenia, 6. umiejętność poruszania się w przepisach prawnych, 7. odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, 8. odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych, 9.bardzo dobra organizacja pracy własnej, 10.gotowość ciągłego uczenia się. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Kuchta
Nr telefonu:
89-5356630
Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny, 2.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 3.kwestionariusz osobowy ( stanowiący Załącznik Nr 4 do Procedury naboru ), 4.kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje ( np.: prawo jazdy kat. B) i umiejętności, 5.kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy (wykazanych w kwestionariuszu osobowym), 6.oświadczenie (stanowiące Załącznik Nr 5 do Procedury naboru)o: a)posiadanym obywatelstwie polskim*, b)braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, d)nieposzlakowanej opinii, e)stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku, 7.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach gdy przekazanie tych danych osobowych następuje dobrowolnie z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (stanowiące załącznik Nr 6 do Procedury naboru), 8.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, określony w przepisach o służbie cywilnej w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego, 9.kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z preferencyjnych zasad zatrudnienia). Wymienione wyżej dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata w Sekretariacie Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie, pokój 407, ul. Cementowa 3, 10 -429 Olsztyn lub listownie w terminie do dnia 15 października 2025 roku z dopiskiem : Nabór na stanowisko urzędnicze starszego referenta -ogłoszenie nr: DO.110.5.2025
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon