STARSZY REFERENT

STARSZY REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0485

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Realizacja zamówień na usługi, dostawy i do 130 tyś. zł;
2) Praca w elektronicznym obiegu dokumentów FINN;
3) Organizowanie pracy Kancelarii;
4) Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej Starostwa w systemie e-obieg;
5) Segregowanie i rozdział poczty;
6) Przygotowanie poczty Starostwa do wysyłki drogą pocztową oraz/lub za pośrednictwem kuriera;
7) Zamawianie usług zewnętrznych firm kurierskich;
8) Współpraca z pocztą rozliczenia finansowe w zakresie wysłanej korespondencji;
9) Zgłaszanie reklamacji do operatorów pocztowych;
10) Opisywanie faktur w zakresie prowadzonych spraw.

Warunki pracy:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) przewidywany okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
3) praca w podstawowym systemie czasu pracy,
4) miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a- trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą - siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne.

Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
Szczegółowe informacje na stronie:
https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-dwa-wolne-stanowiska-starszy-referent-w-wydziale-organizacyjno-administracyjnym.html

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt 7.30-15.30




Miejsce pracy:
Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • prawo jazdy kategoria - B, obsługa komputera - exel, word
  • Wymagania niezbędne dla kandydatów: 1) Posiada wykształcenie wyższe lub średnie i 2 letni staż pracy; 2) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) Jest obywatelem polskim; 4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe pożądane: 1) Posiada wykształcenie wyższe (administracja lub ekonomia); 2) Posiada znajomość przepisów z zakresu: - ustawy o samorządzie powiatowym (Dz.U.2024.107 t.j. z dnia 2024.01.29 z późn. zm.); - prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j. z dnia 2024.08.30) wraz z aktami wykonawczymi; - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024.572 t.j. z dnia 2024.04.15); - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 3) Praca w programie FINN; 4) Biegła obsługa urządzeń biurowych, komputera i pakietu MS Office; 5) Umiejętności pracy zespołowej, oraz wysoki poziom samodzielności w działaniu i dobra organizacja pracy; 6) Duża odporność na stres, i umiejętność sprawnego działania pod presją czasu i nałożonych zadań; 7) Rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne; 8) Umiejętność podejmowania decyzji; 9) Dokładność, sumienność; 10) Dyspozycyjność. Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku. Szczegółowe informacje na stronie: https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-dwa-wolne-stanowiska-starszy-referent-w-wydziale-organizacyjno-administracyjnym.html


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne dla kandydatów: 1) Posiada wykształcenie wyższe lub średnie i 2 letni staż pracy; 2) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) Jest obywatelem polskim; 4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe pożądane: 1) Posiada wykształcenie wyższe (administracja lub ekonomia); 2) Posiada znajomość przepisów z zakresu: - ustawy o samorządzie powiatowym (Dz.U.2024.107 t.j. z dnia 2024.01.29 z późn. zm.); - prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j. z dnia 2024.08.30) wraz z aktami wykonawczymi; - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024.572 t.j. z dnia 2024.04.15); - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 3) Praca w programie FINN; 4) Biegła obsługa urządzeń biurowych, komputera i pakietu MS Office; 5) Umiejętności pracy zespołowej, oraz wysoki poziom samodzielności w działaniu i dobra organizacja pracy; 6) Duża odporność na stres, i umiejętność sprawnego działania pod presją czasu i nałożonych zadań; 7) Rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne; 8) Umiejętność podejmowania decyzji; 9) Dokładność, sumienność; 10) Dyspozycyjność. Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku. Szczegółowe informacje na stronie: https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-dwa-wolne-stanowiska-starszy-referent-w-wydziale-organizacyjno-administracyjnym.html

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Daria Bugiel

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) Kwestionariusz osobowy wzór do pobrania; 2) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 3) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectwa pracy, zaświadczenia; 4) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wzór do pobrania; 5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych wzór do pobrania; 6) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w przypadku złożenia dokumentów dodatkowych niż wymagane wzór do pobrania. Dodatkowe dokumenty: Kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności; Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 23.12.2025 r. w jednej z wymienionych poniżej formie: - osobiście w siedzibie Starostwa w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4a (Kancelaria); - pocztą w formie papierowej (w przypadku przesyłek listowych decyduje data wpływu do kancelarii starostwa); - na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /Powiat_Mikolow/skrytka (wymaga posiadania profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego); - pocztą elektroniczną na adres [email protected] (załączone dokumenty muszą zostać podpisane podpisem elektronicznym. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na dwa wolne stanowiska Starszego Referenta w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym. Uwaga!! Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o II etapie naboru na w/w stanowisko. W celu ułatwienia kontaktu prosimy w kwestionariuszu osobowym w danych kontaktowych podać numer telefonu. Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze naboru podejmuje Starosta. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiat_mikolow.bip.gov.pl) i tablicach informacyjnych Starostwa. Szczegółowych informacji udziela Wydział spraw Pracowniczych, 43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a, pokój nr 208 (I piętro) tel. 32/32 48 165. Pod wskazanym adresem można zapoznać się z regulaminem zatrudniania pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Mikołowie.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Dodano: 11.12.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 364242
Udostępnij:
Dodano: 11.12.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 364242

Zobacz inne oferty

Do góry