StPr/25/0533
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: Wymagane dokumenty winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach do sekretariatu Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach, ul. 11-go Listopada 43, 38300 Gorlice z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Starszy referent ds. administracyjnych lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 21 lipca 2025 r. do godz. 14:00. Umowa o pracę na czas określony: Pierwsza umowa o pracę do 12 miesięcy. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zwarta na czas określony (6 miesięcy). Podczas trwania umowy pracownik zostaje skierowany do odbycia służby przygotowawczej, kończącej się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu ze służby przygotowawczej jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia.
Zakres obowiązków:
1. Obsługa sekretariatu:
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie ewidencji
korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrum,
- obsługa interesantów, udzielanie informacji,
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, odbieranie i nadawanie
faksów, odbieranie poczty elektronicznej,
- prawidłowe przechowywanie pism i dokumentów wg Instrukcji kancelaryjnej oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt Centrum,
- zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłego
zarachowania i innych dokumentów,
- przygotowywanie pism dla Dyrektora Centrum,
- prowadzenie zaopatrzenia dla potrzeb biura, zamawianie materiałów
biurowych, dzienników lekcyjnych, dzienników zajęć pozalekcyjnych, i innych,
- wspomaganie organizacyjne nauczycieli w przygotowaniu imprez
i uroczystości szkolnych,
- obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie.
2. Prowadzenie spraw uczniowskich:
- prowadzenie wykazu uczniów,
- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów na praktykę
i przenoszeniem uczniów do innych klas,
- przesyłanie frekwencji uczniów do szkół za okresy miesięczne,
- koordynowanie wydawania uczniom odzieży ochronnej i kluczyków do szafek oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
- prowadzenie ewidencji wycieczek i wyjść grupowych,
- prowadzenie czynności związanych z egzaminami zawodowymi uczniów,
- prowadzenie rejestru wypadków uczniów oraz stosownej dokumentacji
powypadkowej.
3. Prowadzenie spraw dotyczących pracowników:
- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi,
przygotowywanie projektu planu urlopów po konsultacji z zainteresowanymi
pracownikami i przedstawianie go Dyrektorowi Centrum do zatwierdzenia,
wystawianie kart urlopowych,
- prowadzenie ewidencji delegacji,
- prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracji i obsługi (listy
obecności),
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji badań okresowych pracowników,
przygotowanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne,
- prowadzenie rejestru wypadków pracowników oraz stosownej dokumentacji powypadkowej,
- prowadzenie ewidencji przydzielonej odzieży roboczej pracownikom
z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie norm
4. Wykonywanie innych zadań i prac dotyczących życia placówki zleconych przez Dyrektora Centrum.
5. Właściwe zorganizowanie pracy zapewniające należyte i terminowe
wykonywanie zadań.
6. Prowadzenie Archiwum Centrum, w tym nadzorowanie właściwego
sporządzania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji wszystkich
komórek Centrum, w tym dokumentacji pracowniczej mając na uwadze
stosowne przepisy w zakresie archiwizacji.
7. W razie potrzeby udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych majątku Centrum.
8. Wykorzystanie w codziennej pracy dostępnych programów i systemów
komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków (np. MS Office, poczta
elektroniczna, e-Doręczenia, SIOEZ).
9. Przygotowanie dokumentów będących w zakresie sprawowanych obowiązków służbowych do archiwizacji oraz protokolarne przekazanie ich do składnicy akt Centrum, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Wykonywanie innych poleceń przełożonego mających związek ze świadczoną pracą, o ile nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
Miejsce pracy:
11 Listopada 43, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)
- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne: 1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 2) osoba kandydująca nie może być osobą skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3) wykształcenie: wyższe; 4) staż pracy: 2 lata; 5) nieposzlakowana opinia; 6) znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w tym w szczególności: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, znajomość ustawy Kodeks pracy, znajomość ustawy Prawo oświatowe, znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym RODO i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Wymagania dodatkowe: 1) preferowane doświadczenie w pracy administracyjnej; 2) ukończony kurs kancelaryjno archiwalny I stopnia lub wyższy; 3) znajomość obsługi komputera oraz programów i aplikacji biurowych (MS Office, poczta elektroniczna); 4) umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędowych; 5) komunikatywność i kultura osobista; 6) dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi; 7) umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres; 8) terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność; 9) mile widziane posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Inne wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne: 1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 2) osoba kandydująca nie może być osobą skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3) wykształcenie: wyższe; 4) staż pracy: 2 lata; 5) nieposzlakowana opinia; 6) znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w tym w szczególności: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, znajomość ustawy Kodeks pracy, znajomość ustawy Prawo oświatowe, znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym RODO i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Wymagania dodatkowe: 1) preferowane doświadczenie w pracy administracyjnej; 2) ukończony kurs kancelaryjno archiwalny I stopnia lub wyższy; 3) znajomość obsługi komputera oraz programów i aplikacji biurowych (MS Office, poczta elektroniczna); 4) umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędowych; 5) komunikatywność i kultura osobista; 6) dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotami zewnętrznymi; 7) umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres; 8) terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność; 9) mile widziane posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Sikora
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący Załącznik nr 1 do ogłoszenia; 2) list motywacyjny (fakultatywnie); 3) życiorys CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (fakultatywnie); 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy w przypadku pozostawania w zatrudnieniu; 5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie - dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 7) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeśli dotyczy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 8) informacje Administratora o przetwarzaniu danych osobowych wraz z oświadczeniami stanowiąca Załącznik nr 3 do ogłoszenia; 9) oświadczenie kandydata stanowiące Załącznik nr 2 do ogłoszenia w tym: - o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych Wymagane dokumenty winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach do sekretariatu Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach, ul. 11-go Listopada 43, 38300 Gorlice z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Starszy referent ds. administracyjnych lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 21 lipca 2025 r. do godz. 14:00.