StPr/25/0696
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 791,50 PLN
Zakres obowiązków:
1)Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu Nadleśnictwa. 2) Obsługa EZD w zakresie modułu Kancelaria, w szczególności przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do nadleśnictwa, przygotowanie i wysyłka korespondencji wychodzącej, prowadzenie i archiwizacja składów chronologicznych. 3) Obsługa poczty elektronicznej nadleśnictwa oraz skrzynki Epuap. 4) Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji 5) Organizacja narad gospodarczych, zebrań, szkoleń i spotkań. 6) Prowadzenie rejestru zarządzeń i decyzji Nadleśniczego. 7) Zaopatrywanie jednostki w artykuły spożywcze i inne m.in. artykuły biurowe.
Miejsce pracy:
Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie
Pracodawca:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mircze
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
- obsługa programu Microsoft Excel, Word
- Wymagania niezbędne: 1) Wykształcenie średnie i 3 lata pracy lub wyższe i min.1 rok stażu pracy.- 2) Znajomość obsługi podstawowych programów pakietu MS Office (Word, Execel, Outlook) 3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4) Posiadanie obywatelstwa polskiego. 5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe ( preferowane): 1) Znajomość obowiązujących w PGL LP : Instrukcja kancelaryjnej, JRWA. 2) Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD-PUW). 3) Znajomość procedur i specyfiki działalności LP (przepisy i wytyczne wewnętrzne) w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku. 4) Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą interesanta. 5) Ukończone studia wyższe ( preferowane - administracja, prawo, leśnictwo ) , kursy, szkolenia o tematyce związanej z administracją. 6) Referencje z poprzednich miejsc pracy, wolontariatu itp
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) Wykształcenie średnie i 3 lata pracy lub wyższe i min.1 rok stażu pracy.- 2) Znajomość obsługi podstawowych programów pakietu MS Office (Word, Execel, Outlook) 3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4) Posiadanie obywatelstwa polskiego. 5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe ( preferowane): 1) Znajomość obowiązujących w PGL LP : Instrukcja kancelaryjnej, JRWA. 2) Znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD-PUW). 3) Znajomość procedur i specyfiki działalności LP (przepisy i wytyczne wewnętrzne) w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku. 4) Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą interesanta. 5) Ukończone studia wyższe ( preferowane - administracja, prawo, leśnictwo ) , kursy, szkolenia o tematyce związanej z administracją. 6) Referencje z poprzednich miejsc pracy, wolontariatu itp
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Tomasz Kiecana
Nr telefonu:
846519002
Wymagane dokumenty:
1 ) List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.-3- 2 ) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz nauki, adresem do korespondencji oraz numerem telefonu opatrzony datą i własnoręcznym podpisem. 3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, opatrzone datą i własnoręcznym podpisem ( oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej ) 4) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, opatrzone datą i własnoręcznym podpisem ( oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej ). 5) Kwestionariusz osobowy dla kandydata na pracownika LP ( załącznik nr 1 ). 6) Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Nadleśnictwie Mircze (załącznik nr 2). 7) Oświadczenie kandydata (załącznik nr 3) Wymagane dokumenty aplikacyjne, należy składać - osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Mircze ( od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 ) decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu Nadleśnictwa , - pocztą tradycyjną na adres : Nadleśnictwo Mircze ul. Hrubieszowska 55, 22-530 Mircze decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu Nadleśnictwa. w terminie do dnia 3 października 2025 r. do godz.14:00 w zaklejonej kopercie ( zapewniającej poufność ) , opatrzonej dopiskiem: ,, Nabór na stanowisko st. referent ds administracji , na kopercie należy podać imię i nazwisko nr telefonu oraz adres korespondencyjny Dokumenty , które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, ani zwracane do nadawcy. Dokumenty złożone elektronicznie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta