StPr/25/1536
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie bieżącej analizy pracy transportu administracyjnego oraz dokumentacji z tym związanej, przeprowadzanie kontroli merytorycznej dowodów finansowych dotyczących działu administracyjno-gospodarczego, prowadzenie spraw związanych z zakupem energii elektrycznej i gazu, prowadzenie całości spraw dotyczących pozwoleń wodno-prawnych oraz związanych z gospodarką wodną, w tym szkółka leśna, zbiorniki ppoż., stawy rybne oraz rozwiązywanie problemów gospodarki wodnej zgodnie z wymogami
ochrony środowiska, zaopatrywanie Nadleśnictwa w materiały i towary wg potrzeb w tym sorty mundurowe i BHP
(godz. pracy: 7:00 -15:00)
https://bialapodlaska.lublin.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/1M8a/content/ogloszenie-w-sprawie-naboru-na-wolne-stanowisko-pracy
Miejsce pracy:
Warszawska 37, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Pracodawca:
Nadleśnictwo Biała Podlaska
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- podstawy rachunkowości i księgowości, obsługa komputera - exel, word, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- wymagania obligatoryjne (podstawowe): wykształcenie średnie i 3 lata pracy lub wyższe i min.1 rok stażu pracy, znajomość obsługi podstawowych programów pakietu MS Office, posiadanie obywatelstwa polskiego, pełni praw cywilnych i obywatelskich, stan zdrowia pozwalający na wykonywanie prac na przedmiotowym stanowisku pracy oraz wymagania dodatkowe (preferowane): ukończone studia wyższe (na kierunku ekonomia, administracja, prawo), kursy, szkolenia związane z administracją, znajomość prawa budowlanego, wiedza z zakresu rachunkowości, podatków, prawa gospodarczego, podstawy administrowania siecią LAN, znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w PGL LP, znajomość procedur i specyfiki działalności LP (przepisy i wytyczne wewnętrzne), pożądane cechy osobowości: komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, systematyczność, punktualność, podzielność uwagi oraz dyspozycyjność, pozytywne nastawienie do ludzi
Inne wymagania:
wymagania obligatoryjne (podstawowe): wykształcenie średnie i 3 lata pracy lub wyższe i min.1 rok stażu pracy, znajomość obsługi podstawowych programów pakietu MS Office, posiadanie obywatelstwa polskiego, pełni praw cywilnych i obywatelskich, stan zdrowia pozwalający na wykonywanie prac na przedmiotowym stanowisku pracy oraz wymagania dodatkowe (preferowane): ukończone studia wyższe (na kierunku ekonomia, administracja, prawo), kursy, szkolenia związane z administracją, znajomość prawa budowlanego, wiedza z zakresu rachunkowości, podatków, prawa gospodarczego, podstawy administrowania siecią LAN, znajomość obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w PGL LP, znajomość procedur i specyfiki działalności LP (przepisy i wytyczne wewnętrzne), pożądane cechy osobowości: komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, systematyczność, punktualność, podzielność uwagi oraz dyspozycyjność, pozytywne nastawienie do ludzi
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Sacharczuk
Wymagane dokumenty:
CV (wraz z danymi kontaktowymi) opatrzone własnoręcznym podpisem, list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, aktualna umowa o pracę), kwalifikacje zawodowe, ukończone szkolenia bądź kursy, opatrzone datą i własnoręcznym podpisem (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej), kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (wzór stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze), klauzula informacyjna (wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze), oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich, pełnej zdolności do czynności prawnych i o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku (wzór stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia o naborze) Oferty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach (na kopercie należy podać imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny) z dopiskiem Nabór na stanowisko starszy referent ds. administracyjnych w terminie do dnia 10.10.2025 r.: w sekretariacie biura Nadleśnictwa Biała Podlaska, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-15.00, pocztą tradycyjną lub kurierską na adres: Nadleśnictwo Biała Podlaska, ul. Warszawska 37, 21-500 Biała Podlaska. ogłoszenie o naborze: https://bialapodlaska.lublin.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/1M8a/content/ogloszenie-w-sprawie-naboru-na-wolne-stanowisko-pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta