StPr/25/0485
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 820 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjno-biurowa rady gminy, obsługa kancelaryjno-biurowa urzędu gminy w tym sekretariatu, prowadzenie spraw socjalnych pracowników, prowadzenie archiwum zakładowego, zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe i środki czystości.
Miejsce pracy:
Brańska 13, 17-123 Rudka, powiat: bielski, woj: podlaskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Rudka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera w stopniu dobrym
- Preferowane wykształcenie wyższe: administracja, prawo; niekaralność, samodzielność, komunikatywność. Zakres obowiązków oraz szczegółowe informacje są dostępne na stronie BIP Gminy Rudka w zakładce Nabory.
Inne wymagania:
Preferowane wykształcenie wyższe: administracja, prawo; niekaralność, samodzielność, komunikatywność. Zakres obowiązków oraz szczegółowe informacje są dostępne na stronie BIP Gminy Rudka w zakładce Nabory.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Dąbrowska
Nr telefonu:
857305853
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook