StPr/25/0752
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1.Opracowywanie i wydawanie stosownych decyzji administracyjnych.
2.Wydawanie zaświadczeń osobom bezrobotnym oraz innym osobom zarejestrowanym w powiatowym urzędzie pracy.
3.Prowadzenie obowiązujących rejestrów i ewidencji.
4.Dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób bezrobotnych oraz członków ich rodzin.
5.Opracowywanie wzorów pouczeń i zaświadczeń, a także projektów formularzy, ulotek.
Miejsce pracy:
1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera MS Ofice
- [Umiejętność 1] : znajomość ustaw m.in.: o rynku pracy i służbach zatrudnienia, KPA
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : znajomość ustaw m.in.: o rynku pracy i służbach zatrudnienia, KPA
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Farbisz
Wymagane dokumenty:
Szczegóły naboru i wymagane dokumenty na stronie https://puptarnobrzeg.bip.gov.pl/ogloszenie-naboru/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-pracy-starszy-referent-inspektor-powiatowy-w-dziale-rejestracji-ewidencji-i-swiadczen.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście