StPr/25/0111
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ dodatek stażowy ( 4400 zł brutto wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa 10% + dodatek stażowy)
Zakres obowiązków:
- opracowywanie dokumentów rozkazodawczych, dokumentacji planistyczno-rozliczeniowej, zarządzania kryzysowego oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania jednostki wojskowej,
- znajomość dokumentów normatywnych z zakresu planowania i rozliczania działalności w resorcie obrony narodowej,
- znajomość dokumentów rozkazodawczych, dokumentów doktrynalnych, instrukcji oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania jednostki wojskowej,
Miejsce pracy:
Jacewska 73, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
56 BAZA LOTNICZA - JEDNOSTKA WOJSKOWA 1641
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- poziom wykształcenia: średnie (preferowane wyższe); kierunek /specjalność: zarządzanie kryzysowe/administracja; doświadczenie zawodowe min. 3 lata (udokumentowane świadectwem pracy), mile widziane doświadczenie zawodowe w instytucjach podległych MON, zatrudnienie na stanowiskach biurowych uprawnienia/umiejętności. znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych znajomość j. obcego (poziom znajomości) angielski średnio zaawansowany poziom znajomości potwierdzony certyfikatem bądź świadectwem; dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność w organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, odporność na stres, umiejętność interpretacji zapisów ustaw i rozporządzeń, umiejętność samodoskonalenia/samokształcenia oraz inicjatywa w podnoszeniu swoich kwalifikacji, niekaralność
Inne wymagania:
poziom wykształcenia: średnie (preferowane wyższe); kierunek /specjalność: zarządzanie kryzysowe/administracja; doświadczenie zawodowe min. 3 lata (udokumentowane świadectwem pracy), mile widziane doświadczenie zawodowe w instytucjach podległych MON, zatrudnienie na stanowiskach biurowych uprawnienia/umiejętności. znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych znajomość j. obcego (poziom znajomości) angielski średnio zaawansowany poziom znajomości potwierdzony certyfikatem bądź świadectwem; dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność w organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, odporność na stres, umiejętność interpretacji zapisów ustaw i rozporządzeń, umiejętność samodoskonalenia/samokształcenia oraz inicjatywa w podnoszeniu swoich kwalifikacji, niekaralność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
kontakt e-mailowy (mail z dopiskiem oferta pracy starszy referent) Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV, kopia dokumentów: potwierdzających wykształcenie, znajomość języka angielskiego, świadectw pracy, upoważnienie do przetwarzania danych osobowych dla celów rekrutacyjnych. Osoba wyznaczona do kontaktu ze strony pracodawcy odezwie się tylko i wyłącznie do wybranych kandydatów w okresie 7 dni od zakończenia aktualności oferty.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail