StPr/25/1490
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w firmie z wieloletnim doświadczeniem -pracę w zgranym zespole na terenie powiatu mieleckiego -wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania -możliwość rozwoju zawodowego
Zakres obowiązków:
-obsługa programu komputerowego- wprowadzanie zmian na podstawie dokumentów papierowych
-korzystanie z portalu Geoportal oraz map papierowych przy aktualizacji podziałów działek
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-raportowanie obrotów kasowych i bankowych
-uzupełnianie kwitariuszy
-prowadzenie dokumentacji kadrowej w zakresie ewidencji czasu pracy
-obsługa interesantów
Miejsce pracy:
Korczaka 4, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Rejonowy Związek Spółek Wodnych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania: -doświadczenie minimum 2 lata na stanowisku pracownik administracji -wykształcenie minimum średnie -znajomość pakietu MS Office -znajomość obsługi urządzeń biurowych -bardzo dobra organizacja pracy oraz dokumentów formalno-prawnych -sumienność -prawo jazdy kat. B
Inne wymagania:
Wymagania: -doświadczenie minimum 2 lata na stanowisku pracownik administracji -wykształcenie minimum średnie -znajomość pakietu MS Office -znajomość obsługi urządzeń biurowych -bardzo dobra organizacja pracy oraz dokumentów formalno-prawnych -sumienność -prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dawid Hajduga
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail