StPr/25/10825
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 425 PLN
+ premia regulaminowa 10% (542,50 zł) oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z Ponadzakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Wojsk. Jednostek Organizacyjnych Sfery Budżetowej z dnia 08.06.1998
Zakres obowiązków:
Główne zadania na stanowisku pracy:
1) prowadzenie spraw personalnych pracowników;
2) zakładanie, prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy;
3) sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy (umowy o pracę, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy);
4) udział w procesie rekrutacji nowych pracowników;
5) ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników (urlopy, zwolnienia od pracy, delegacje, nadgodziny);
6) przygotowanie i przekazywanie do JW Nr 6021 comiesięcznego wykazu przepracowanych godzin pracowników Pułku;
7) użytkowanie oraz bieżąca eksploatacja danych w systemie ewidencji wojskowej SEW on-line w zakresie działalności personalnej;
8) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu w Pułku pracowników;
9) przedstawianie Szefowi Sekcji opinii i propozycji w zakresie rozpatrywania wniosków pracowników.
Miejsce pracy:
Hynka 2, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Pułk Reprezentacyjny Wojska Polskiego
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
 - zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
 - Pakiet MS Office
 - Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) wykształcenie: co najmniej średnie; 3) staż pracy: przy wykształceniu średnim 3 lata, przy wykształceniu wyższym nie jest wymagany; 4) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,tajne lub wyższej; Wymagania dodatkowe: 1) cechy: a) terminowość; b) łatwość nawiązywania kontaktów; c) dokładność; d) dyskrecja; e) kultura osobista; f) odpowiedzialność; 2) umiejętności: a) umiejętność organizacji pracy własnej; b) umiejętność zarządzania czasem; c) umiejętność pracy w pakiecie MS Office; d) umiejętność formułowania myśli i wyrażania ich w formie pisemnej i ustnej; e) umiejętność stosowania prawa w praktyce; f) umiejętność pracy w grupie; 3) zwiększone umiejętności interpersonalne; 4) mile widziane doświadczenie w pracy w zakresie spraw kadrowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne, o których mowa w ofercie pracy znajdującej się na stronie www.preprwp.wp.mil.pl (BIP-OGŁOSZENIA-OFERTY PRACY), należy składać na adres wskazany w ogłoszeniu o naborze w terminie do 14 listopada 2025 r.
 
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) wykształcenie: co najmniej średnie; 3) staż pracy: przy wykształceniu średnim 3 lata, przy wykształceniu wyższym nie jest wymagany; 4) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,tajne lub wyższej; Wymagania dodatkowe: 1) cechy: a) terminowość; b) łatwość nawiązywania kontaktów; c) dokładność; d) dyskrecja; e) kultura osobista; f) odpowiedzialność; 2) umiejętności: a) umiejętność organizacji pracy własnej; b) umiejętność zarządzania czasem; c) umiejętność pracy w pakiecie MS Office; d) umiejętność formułowania myśli i wyrażania ich w formie pisemnej i ustnej; e) umiejętność stosowania prawa w praktyce; f) umiejętność pracy w grupie; 3) zwiększone umiejętności interpersonalne; 4) mile widziane doświadczenie w pracy w zakresie spraw kadrowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne, o których mowa w ofercie pracy znajdującej się na stronie www.preprwp.wp.mil.pl (BIP-OGŁOSZENIA-OFERTY PRACY), należy składać na adres wskazany w ogłoszeniu o naborze w terminie do 14 listopada 2025 r.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
261 847 398
Wymagane dokumenty:
Pełna treść oferty znajduje sie na stronie: https://preprwp.wp.mil.pl/praca/ogloszenia/starszy-referent-kancelaria-tajna/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny
							
            
            
            
            
Zaloguj się przez Facebook