StPr/25/0885
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 820 PLN
Informacje dodatkowe: a)wymiar czasu pracy: pełny etat, b)bezpieczne warunki pracy na stanowisku, c)wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS w Płocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest wyższy niż 6%, d)praca w budynku MOPS. Miejsce pracy w budynku z podjazdem i windą dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast nie wszystkie drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)przygotowanie postępowań powyżej 130 000 PLN w szczególności:
-powołanie komisji przetargowej, przygotowanie wzoru umowy, przygotowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), przygotowanie ogłoszenia i przekazanie do publikacji, zamieszczenie dokumentacji na platformie e-Zamówienia/BIP Ośrodka;
-przeprowadzenie postępowania powyżej 130 000 PLN w szczególności: udzielanie odpowiedzi na zapytania, dokonywanie zmiany ogłoszeń. Dokonywanie zmiany treści SWZ, otwarcie ofert, badanie i ocena ofert;
-zakończenie postępowania powyżej 130 000 PLN w szczególności: rozstrzygnięcie postępowania, zwrot wadium, zawarcie umowy (ustalenie zabezpieczenie, formy reprezentacji), przygotowanie ogłoszenia o wyniku i przekazanie do publikacji;
2)przygotowanie i przeprowadzenie postępowań do 130 000 PLN;
3)sprawozdawczość i prowadzenie rejestrów postępowań;
4)kontrola zgodności rachunków i faktur dotyczących wszystkich wydatków na towary i usługi z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, Regulaminem udzielania zamówień Publicznych w MOPS w Płocku;
5)współpraca z komórkami organizacyjnymi:
-w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego,
-w zakresie przejmowania właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych,
-przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji,
-udostępnianie dokumentacji,
6)współpraca z Archiwum Państwowym:
-przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego,
-inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu, przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego,
-sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum.
Miejsce pracy:
Stanisława Zgliczyńskiego 4, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie, 2.nieposzlakowana opinia, 3.niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5.wykształcenie wyższe lub średnie, 6.co najmniej 2-letni staż pracy (dotyczy kandydatów posiadających wykształcenie średnie). Wymagania dodatkowe: 1.wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, 2.co najmniej 2-letni staż pracy w instytucjach administracji publicznej, 3.co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w administracji samorządowej, 4.ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny min. I stopnia, 5.znajomość ustaw: -Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, -o pracownikach samorządowych, -o finansach publicznych, -o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i aktów wykonawczych, 6.znajomość pakietów biurowych wchodzących w skład MS Office poparta zaświadczeniem o ukończonym kursie lub oświadczeniem kandydata, 7.samodzielne planowanie i organizowanie własnej pracy, 8.umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie, 2.nieposzlakowana opinia, 3.niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5.wykształcenie wyższe lub średnie, 6.co najmniej 2-letni staż pracy (dotyczy kandydatów posiadających wykształcenie średnie). Wymagania dodatkowe: 1.wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, 2.co najmniej 2-letni staż pracy w instytucjach administracji publicznej, 3.co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w administracji samorządowej, 4.ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny min. I stopnia, 5.znajomość ustaw: -Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych, -o pracownikach samorządowych, -o finansach publicznych, -o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i aktów wykonawczych, 6.znajomość pakietów biurowych wchodzących w skład MS Office poparta zaświadczeniem o ukończonym kursie lub oświadczeniem kandydata, 7.samodzielne planowanie i organizowanie własnej pracy, 8.umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1.list motywacyjny - własnoręcznie podpisany; 2.życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany; 3.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4.kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe; 5.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach; 6.oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 7.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 9.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; 10.oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Płocku; 11.klauzula informacyjna; 12.inne oświadczenia /zaświadczenia/, kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku, ul. Zgliczyńskiego 4, pokój nr 33 lub przesłać pocztą z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Starszy referent w Dziale Administracyjnym w terminie do dnia 12.11.2025 roku, do godz. 10.00 liczy się data wpływu dokumentów do MOPS w Płocku. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas doręczenia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do MOPS w Płocku po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test kwalifikacyjny. Kwestionariusz osobowy, oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych w MOPS w Płocku i klauzula informacyjna dostępne są na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku www.mopsplock.eu (BIP, w zakładce Praca w MOPS) oraz w Dziale Kadr i Szkoleń MOPS w Płocku. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku przy ul. Zgliczyńskiego 4, 09-400 Płock. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji i zatrudnienia pracownika w MOPS w Płocku.

Zaloguj się przez Facebook