StPr/25/7745
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 967,94 PLN
do wynagrodzenia zasadniczego doliczany jest dodatek z tytułu wysługi lat.
Zakres obowiązków:
1. Sprawdzenie dokumentacji sporządzanej w jednostkach organizacyjnych MOSG zarówno pod względem formalnym w zakresie właściwości Sekcji takich jak:
- przyjmowanie i gromadzenie danych o działalności jednostek organizacyjnych,
- sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji zadań przez pion graniczny.
2. Wprowadzanie i przetwarzanie danych w systemie komputerowym w zakresie wskazanym przez kierownika.
3. Prowadzenie dokumentacji kadrowej dot. funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Granicznego MOSG, w szczególności:
- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
- przygotowywanie na wniosek przełożonego wniosków w sprawach kadrowych funkcjonariuszy i pracowników.
4. Obsługa programów komputerowych, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych koniecznych do wykonywania obowiązków.
5. Opracowywanie pism na polecenie kierownika sekcji w celu wsparcia w bieżącej pracy sekcji.
6. Wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z obiegiem dokumentów w odniesieniu do korespondencji i dokumentacji występującej w sekretariacie.
7. Gromadzenie i bieżąca aktualizacja przepisów prawnych dotyczących organizacji ochrony granicy państwowej i kontroli ruchu granicznego, gromadzenie i ewidencjonowanie informacji w zakresie wniosków i postanowień wydanych w ramach działalności wydziału, przygotowywanie korespondencji w zakresie wskazanym przez przełożonych, przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz w zakresie właściwości wydziału.
8. Przechowywanie i archiwizowanie powierzonych dokumentów.
9. Na polecenie bezpośredniego przełożonego wykonywanie dodatkowych czynności nie wymienionych wyżej, a mieszczących się w ramach właściwości wydziału oraz posiadanych kwalifikacji i przygotowania zawodowego.
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Oliwska 35, 80-563 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kat. B
- wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy: - wykształcenie średnie, - min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej (w jednostkach administracji publicznej, służbach mundurowych lub instytucjach pokrewnych), - doświadczenie w przygotowywaniu i redagowaniu pism urzędowych, raportów lub sprawozdań, - umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi komórkami, komunikatywność i kultura osobista w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych, - dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów, sumienność, dokładność i terminowość, - znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego, - gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w szkoleniach specjalistycznych, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - złożenie klauzuli informacyjnej dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, - złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.). Wymagania dodatkowe (mile widziane): - min. 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze związanym z ochroną granicy państwowej i ruchu granicznego, - znajomość podstawowych zadań SG, struktur organizacyjnych SG oraz zadań poszczególnych jednostek, - znajomość przepisów dotyczących ochrony granicy, cudzoziemców oraz ruchu granicznego, - znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji w systemie EZD.
Inne wymagania:
wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy: - wykształcenie średnie, - min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej (w jednostkach administracji publicznej, służbach mundurowych lub instytucjach pokrewnych), - doświadczenie w przygotowywaniu i redagowaniu pism urzędowych, raportów lub sprawozdań, - umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi komórkami, komunikatywność i kultura osobista w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych, - dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów, sumienność, dokładność i terminowość, - znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego, - gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w szkoleniach specjalistycznych, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - złożenie klauzuli informacyjnej dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, - złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.). Wymagania dodatkowe (mile widziane): - min. 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze związanym z ochroną granicy państwowej i ruchu granicznego, - znajomość podstawowych zadań SG, struktur organizacyjnych SG oraz zadań poszczególnych jednostek, - znajomość przepisów dotyczących ochrony granicy, cudzoziemców oraz ruchu granicznego, - znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji w systemie EZD.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny własnoręcznie podpisane - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczeniu o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.). Druk zawierający klauzulę informacyjną dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych oraz druk zawierający pozostałe oświadczenia dostępny jest pod adresem: https://bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/nabor-do-sluzby-cywilne/przepisy-i-wzory-dokume/10074,Informacje-ogolne.html Termin składania aplikacji: 23 października 2025 r. w Kancelarii Jawnej Morskiego Oddziału SG lub na adres: Morski Oddział SG ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk (decyduje data wpływu do Urzędu).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - https://bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/nabor-do-sluzby-cywilne