StPr/25/1511
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
5 500 PLN
Godziny pracy: 7.00-15.00 Kwota wynagrodzenia zasadniczego: 5500,00 zł. + wysługa,
Zakres obowiązków:
- realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie
odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz
zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnianie;
- udostępnianie zasobu poprzez przekazanie informacji w nich zawartych w postaci reprodukcji
wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
- tworzenie i aktualizacja komputerowych baz danych wykorzystywanych w Archiwum, w celu
rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalania systemu wyszukiwania danych;
- współudział w prowadzeniu skontrum zasobu archiwalnego;
- aktualizowanie ewidencji zasobu archiwalnego zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych;
- udostępnianie archiwaliów w Pracowni Udostępniania Akt;
- zaznajamianie z aktualnymi aktami normatywnymi dot. ochrony danych osobowych, ochrony
informacji niejawnych, przepisów przeciwpożarowych oraz z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
a także zasad udzielania pierwszej pomocy i innych, mających związek z wykonywaniem
powierzonych obowiązków oraz ich przestrzeganie.
Miejsce pracy:
Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Archiwum Wojskowe w Toruniu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy (niezbędne): - wykształcenie: średnie/wyższe, - wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata (przy wykształceniu średnim) staż pracy ogółem udokumentowany świadectwami pracy, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe kierunkowe: Archiwistyka i zarządzenie dokumentacją, Historia; - doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej; - umiejętność analitycznego myślenia; - bardzo dobra organizacja pracy; - umiejętność opracowywania i redagowania pism urzędowych oraz bardzo dobra znajomość zasad pisowni i interpunkcji języka polskiego; - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego; - bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office; - umiejętność pracy w zespole; - dokładność, sumienność, komunikatywność, samodzielność; - odporność na stres; - znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz resortu obrony narodowej.
Inne wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy (niezbędne): - wykształcenie: średnie/wyższe, - wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata (przy wykształceniu średnim) staż pracy ogółem udokumentowany świadectwami pracy, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe kierunkowe: Archiwistyka i zarządzenie dokumentacją, Historia; - doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej; - umiejętność analitycznego myślenia; - bardzo dobra organizacja pracy; - umiejętność opracowywania i redagowania pism urzędowych oraz bardzo dobra znajomość zasad pisowni i interpunkcji języka polskiego; - poświadczenie bezpieczeństwa osobowego; - bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office; - umiejętność pracy w zespole; - dokładność, sumienność, komunikatywność, samodzielność; - odporność na stres; - znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz resortu obrony narodowej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
261432941
Wymagane dokumenty:
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych; - w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa osobowego - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2019.742 t.j. z późn. zm.); - kopie dotychczasowych świadectw pracy potwierdzających posiadanie doświadczenia w pracy; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania). Terminy i miejsce składania dokumentów: - dokumenty należy złożyć do dnia 30.09.2025 r.; - decyduje data wpływu oferty do urzędu; - miejsce składnia dokumentów: Archiwum Wojskowe w Toruniu ul. Gen. Józefa Chłopickiego 1-7 87 105 Toruń Informacje inne: - kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/e zostaną poinformowani telefonicznie o terminie testu i rozmowy wstępnej; - wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie; - aplikację należy składać w kopercie zamkniętej w siedzibie Archiwum, pocztą na adres korespondencyjny z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko Starszego referenta w Sekcji Ewidencji, Opracowywania i Udostępniania Zasobu; - oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane; - oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie, nieodebrane przez niezatrudnionych kandydatów, zostaną zniszczone po zakończeniu procesu rekrutacji; - dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261-432-941 w godz. 8.00-14.00; - budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich, w budynku brak windy osobowej. KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE informuję, iż: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Archiwum Wojskowe z siedzibą w Toruniu, przy ul. Generała Józefa Chłopickiego 1-7. Mogą Państwo kontaktować się z nami poprzez numer telefonu 261-432-946, pocztą elektroniczną [email protected], poprzez ePUAP i e-Doręczenie lub pocztą tradycyjną. 2. Mogą Państwo kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych drogą telefoniczną 261-432-900, pocztą elektroniczną: [email protected], lub pocztą tradycyjną. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, będą przetwarzane na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 4. W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, zgodnie z Kodeksem Pracy podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Jednakże ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne. 5. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 7. Przysługuje Państwu: a) prawo dostępu do swoich danych, b) prawo do sprostowania swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, c) prawo sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 30.09.2025 r., Godziny : 08:00-14:00