StPr/25/0070
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegółowy zakres obowiązków w ofercie na stronie BIP Miejskiej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Koszalinie.
1. Wykonywanie wszelkich prac konserwatorskich i naprawczo-remontowych na terenie budynku Poradni,
2. Prace porządkowe w pomieszczeniach Poradni podczas nieobecności osoby sprzątającej,
3. Prace porządkowe wokół obejścia Poradni: sprzątanie ( również schody zewnętrzne ),
grabienie i usuwanie liści, odśnieżanie, posypywanie solą i piaskiem powierzchni chodników i parkingów. Pielęgnacja zieleni: koszenie trawnika i przycinanie gałęzi drzew i krzewów.
4. Utrzymanie czystości w miejscu pracy oraz zabezpieczenie pomieszczeń piwnicznych,
garażu oraz narzędzi przed kradzieżą.
5. Obsługa systemu alarmowego: rozkodowanie systemu - o godz. 7.00 oraz w miarę potrzeby zakodowanie systemu alarmowego w godzinach popołudniowych.
6. Dokonywanie zakupu potrzebnych materiałów i towarów.
7. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie
realizacji zadań i obowiązków służbowych, w szczególności: regulaminu pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz przepisów sanitarnych.
8. Dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia.
9. Wykonywanie innych czynności zleconych zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami.
Miejsce pracy:
Morska 43, 75-215 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Miejska Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Koszalinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- I Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiada wykształcenie średnie zawodowe lub zasadnicze zawodowe, - jest samodzielna, komunikatywna i dyspozycyjna, - potrafi organizować pracę własną i jest sumienna, - posiada zdolności i umiejętności techniczne oraz remontowo budowlane. II. Wymagania dodatkowe: - uprawnienia elektryczne do 1kV, - uprawnienia wysokościowe.
Inne wymagania:
I Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiada wykształcenie średnie zawodowe lub zasadnicze zawodowe, - jest samodzielna, komunikatywna i dyspozycyjna, - potrafi organizować pracę własną i jest sumienna, - posiada zdolności i umiejętności techniczne oraz remontowo budowlane. II. Wymagania dodatkowe: - uprawnienia elektryczne do 1kV, - uprawnienia wysokościowe.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Czupajło
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca na czas określony do 31 grudnia 2025 r., z możliowścią przedlużenia na czas nieokreślony, praca w godz. 7:00 -15:00, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Miejskiej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta