StPr/25/2874
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 10 875 PLN
Zakres obowiązków:
Nadzór nad funkcjami planowania w GSAP i rozwiązywanie błędów.Utrzymywanie dokładności danych transakcyjnych i podstawowych.Wspieranie wdrażania wszystkich projektów usprawniających przy użyciu narzędzia PDCA i metodologii CI w oparciu o analizę danych.Prowadzenie wdrożeń nowych przewoźników w systemie Transport Visibility. Monitorowanie i terminowe zarządzanie dostawami.Opracowywanie RCA w oparciu o podejście oparte na ryzyku, identyfikujące wyjątki, które potencjalnie mogą prowadzić do niepowodzenia OTIF zarówno w łańcuchu dostaw, jak i poza nim.W razie potrzeby pełnienie funkcji interfejsu LSC z działem obsługi klienta i sprzedaży na rynkach lokalnych.Umożliwienie proaktywnej komunikacji w ramach operacji logistycznych, LSC i zarządzania operacjami klienta.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: rzemieślnictwo
- arabski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność
- wykształcenie wyższe w kierunku rzemieślnictwo; pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języka certyfikatem; doświadczenie zawodowe: 2 lata na stanowisku asystent kierownika/ agent handlowy i pracownik techniczny, rok doświadczenia na stanowisku Młodszy Agent ds. Celnych, 2 lata doświadczenia na stanowisku Specialista ds. Obsługi Klienta.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe w kierunku rzemieślnictwo; pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języka certyfikatem; doświadczenie zawodowe: 2 lata na stanowisku asystent kierownika/ agent handlowy i pracownik techniczny, rok doświadczenia na stanowisku Młodszy Agent ds. Celnych, 2 lata doświadczenia na stanowisku Specialista ds. Obsługi Klienta.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
skierowanie p. 103a