STARSZY SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW

STARSZY SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0618

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
w zależności od kwalifikacji, doświadczenia, umiejętności

Zakres obowiązków:
Analiza rynku pod kontem dostępności różnorodnych towarów/materiałów branży stalowej, zapewnienie materiałów w celu zapewnienia ciągłości procesów produkcyjnych, kontrolowanie magazynu centralnego w zakresie ewidencji, zarządzania stanami magazynowymi, kontroli dostaw na czas, planowanie i realizacja zakupów materiałów i usług pod potrzeby magazynu i produkcji, ewidencja zamówień materiałów i usług, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie ERP,realizacja założonego budżetu zakupowego (w tym osiąganie celów oszczędnościowych), zarządzanie bazą dostawców, weryfikacja rynku, selekcja i wybór dostawców, kontrola i optymalizacja procesów zakupowych
dbanie o dobre relacje z dostawcami, współpraca z działem marketingu; produkcji; magazynu, przygotowywanie raportów oraz kalkulacji zakupowych, znajomość procesów utworzenia/odczytywana BOM, nadzorowanie transportu; terminów wysyłek; terminowo dostaw, nadzorowanie spraw celnych, opracowywanie lub dostosowywanie norm i procedur zakupowych w zakresie Systemów Zarządzania, analiza rynku dostawców logistycznych oraz dostawców w branży osprzętu, weryfikacja poprawności dokumentów dostawy i faktur z zamówieniami, przygotowanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert, wspieranie pozostałych działów firmy w kontaktach z dostawcami, digitalizacja, aktualizacja i kontrola poprawności danych, opracowywanie bieżących raportów i podsumowań produktowych na potrzeby działu, wsparcie działu w procesie tworzenia i prowadzenia katalogu produktów.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 18, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
INTEK sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość Excel, znajomość rysunku technicznego, przynajmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, wskazana branża osprzętu do maszyn budowlanych; budowlanka, dobra znajomość obsługi MS Office, zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów, skrupulatność i bardzo dobra organizacja pracy własnej, doświadczenie zawodowe zakresie obsługi magazynu, prawo Jazdy kat. b. Mile widziane: Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne), min. 4 lata doświadczenia w pracy w obszarze Zakupów (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży maszyn lub osprzętu do maszyn budowlanych), znajomość systemów Sap, AX; Prestiż dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, asertywność, znajomość procesów produkcyjnych w przemyśle metalurgicznym. biegła znajomość języka angielskiego, doświadczenie w prowadzeniu negocjacji, doświadczenie w zakupach w branży technicznej.Oferujemy: Pracę w rozwijającym się zespole. Interesującą pracę w renomowanej firmie. Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki pracy. Pakiet medyczny. Ubezpieczenie grupowe. Przyjazna atmosferę w pracy. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem. Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży produkcyjnej. Szkolenia wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym. Przyjazną atmosferę pracy i elastyczne godziny. Wysokie wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia. Grupowe ubezpieczenie na życie, z możliwością rozszerzenia na innych członków rodziny. Pracę w rozwijającym się zespole oraz w przyjaznej atmosferze. Dodatkowe informacje: Praca w systemie I zmianowym między godz. 6:00-16:00 (do uzgodnienia)


Inne wymagania:
Dobra znajomość Excel, znajomość rysunku technicznego, przynajmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, wskazana branża osprzętu do maszyn budowlanych; budowlanka, dobra znajomość obsługi MS Office, zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów, skrupulatność i bardzo dobra organizacja pracy własnej, doświadczenie zawodowe zakresie obsługi magazynu, prawo Jazdy kat. b. Mile widziane: Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne), min. 4 lata doświadczenia w pracy w obszarze Zakupów (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży maszyn lub osprzętu do maszyn budowlanych), znajomość systemów Sap, AX; Prestiż dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, asertywność, znajomość procesów produkcyjnych w przemyśle metalurgicznym. biegła znajomość języka angielskiego, doświadczenie w prowadzeniu negocjacji, doświadczenie w zakupach w branży technicznej.Oferujemy: Pracę w rozwijającym się zespole. Interesującą pracę w renomowanej firmie. Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki pracy. Pakiet medyczny. Ubezpieczenie grupowe. Przyjazna atmosferę w pracy. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem. Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży produkcyjnej. Szkolenia wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym. Przyjazną atmosferę pracy i elastyczne godziny. Wysokie wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia. Grupowe ubezpieczenie na życie, z możliwością rozszerzenia na innych członków rodziny. Pracę w rozwijającym się zespole oraz w przyjaznej atmosferze. Dodatkowe informacje: Praca w systemie I zmianowym między godz. 6:00-16:00 (do uzgodnienia)

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magdalena Latocha-Gil

Nr telefonu:
532-569-041

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest INTEK Sp. z o.o. z siedzibą w Lubawie, ul. Grunwaldzka 18, 14-260 Lubawa (dalej: Administrator). Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikuje kandydat, a po zakończeniu rekrutacji będą przechowywane przez czas wskazany poniżej, na wypadek wystąpienia wątpliwości, pytań lub ewentualnych roszczeń ze strony kandydatów. Jeżeli kandydat wyrazi zgodę, jego dane zostaną umieszczone w bazie kandydatów do przyszłych rekrutacji i przechowywane przez czas wskazany w dalszej części informacji. Administrator przetwarza dane osobowe kandydatów zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: rodo). Dane osobowe są przetwarzane na podstawie: obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. C rodo), który wynika z art. 2211 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. zgody udzielonej przez kandydata poprzez wysłanie CV (art. 6 ust. 1 lit. A rodo) w zakresie dodatkowych danych osobowych, których podanie nie jest obowiązkiem prawnym. zgody udzielonej przez kandydata (art. 6 ust. 1 lit. A rodo) w zakresie zamieszczenia CV w bazie kandydatów do celów wykorzystania w przyszłych procesach rekrutacyjnych. istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. F rodo), jakim jest ocena motywacji i weryfikacja umiejętności kandydata na podstawie odpowiednio: treści listu motywacyjnego, rozmowy lub wyników testów praktycznych. istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. F rodo), jakim jest ochrona przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane przez okres 12. miesięcy od daty złożenia aplikacji w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego i po jego zakończeniu do celów ochrony przed ewentualnymi roszczeniami. Przez taki sam okres przechowujemy dane kandydatów do przyszłych rekrutacji zgromadzone w naszej bazie. W określonych w rodo przypadkach kandydat może skorzystać z prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. F rodo, może także wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, jeżeli uzna że jego dane są przetwarzane z naruszeniem prawa. Kandydat ma prawo odwołać zgodę w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność przetwarzania jego danych przed odwołaniem zgody. Żądania wykonania praw lub decyzję o odwołaniu zgody należy kierować drogą elektroniczną na adres: [email protected]. Dostęp do danych kandydata mają upoważnieni pracownicy oraz podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi związane z obsługą procesu rekrutacyjnego czy procesu zatrudnienia, w szczególności dostawcy rozwiązań IT i podmioty świadczące usługi wsparcia procesów rekrutacyjnych. Dane NIE są ujawniane podmiotom w państwach trzecich ani nie są przekazywane do organizacji międzynarodowych. Jeżeli kandydat wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych do przyszłych rekrutacji, dostęp do nich mogą uzyskać inne podmioty z Grupy Kapitałowej Dekpol. Wskazanie danych osobowych w zakresie art. 221 §1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe, a ich brak uniemożliwi rozpatrzenie aplikacji kandydata. Podanie innych danych ma natomiast charakter dobrowolny. Klikając przycisk APLIKUJ wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Administratora w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - W tytule e-maila proszę wskazać nazwę stanowiska, którego dotyczy aplikacja
Dodano: 28.03.2025, 07:27
ID ogłoszenia: 163704
Udostępnij:
Dodano: 28.03.2025, 07:27
ID ogłoszenia: 163704

Zobacz inne oferty

Do góry