StPr/25/1304
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 500 PLN
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- bieżące informowanie Prezydenta Miasta o stwierdzonych zagrożeniach i zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu BHP,
- okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przedstawianie wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
- udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,
- udział w postępowaniach powypadkowych oraz prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
- prowadzenie kontroli i nadzoru przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz realizacja okresowych szkoleń i ćwiczeń ewakuacji pracowników w obiektach Urzędu Miejskiego
Miejsce pracy:
Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Koszalinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, - posiada aktualne uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej w rozumieniu ustawy o ochronie przeciwpożarowej (zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej albo szkolenie aktualizujące inspektorów ochrony przeciwpożarowej) oraz aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp, - posiada 3 letni staż pracy w służbie bhp w przypadku starszego specjalisty, a 5 letni w przypadku głównego specjalisty, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość przepisów prawnych z zakresu: kodeks pracy, prawo zamówień publicznych, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, w sprawie chorób zawodowych, w sprawie prac uciążliwych, niebezpiecznych lub szkodliwych dla zdrowia kobiet w ciąży i kobiet karmiących dziecko piersią, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - biegła znajomość obsługi komputera, - umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, - posiada aktualne uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej w rozumieniu ustawy o ochronie przeciwpożarowej (zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej albo szkolenie aktualizujące inspektorów ochrony przeciwpożarowej) oraz aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp, - posiada 3 letni staż pracy w służbie bhp w przypadku starszego specjalisty, a 5 letni w przypadku głównego specjalisty, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość przepisów prawnych z zakresu: kodeks pracy, prawo zamówień publicznych, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, w sprawie chorób zawodowych, w sprawie prac uciążliwych, niebezpiecznych lub szkodliwych dla zdrowia kobiet w ciąży i kobiet karmiących dziecko piersią, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - biegła znajomość obsługi komputera, - umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca na 1/2 etatu w godz. pn. 8:00 - 16:00, wt - pt. 7:15 -15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta