StPr/25/1652
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
- nadzór nad działalnością statutową, merytoryczną i finansową artystycznych instytucji kultury: Filharmonii Koszalińskiej i Bałtyckiego Teatru Dramatycznego,
- podejmowanie działań w celu zapewnienia nadzorowanym instytucjom odpowiednich warunków funkcjonowania i rozwoju,
- nadzorowanie umów zawartych z dyrektorami artystycznych instytucji kultury oraz przygotowanie sprawozdań i informacji z działalności tych instytucji oraz współpraca z właściwym Wydziałem w trakcie prowadzenia procedur dotyczących powoływania dyrektorów artystycznych instytucji kultury,
- przygotowywanie opinii o likwidacji artystycznych instytucji kultury, przyjmowanie zawiadomień o zamiarze ich likwidacji, prowadzenie spraw związanych z ich tworzeniem, łączeniem i przekształceniem,
- realizacja zadań wynikających z Programu Rozwoju Kultury i współpraca w tym zakresie z instytucjami i innymi podmiotami prowadzącymi działalność kulturalną,
- współpraca w zakresie opracowywania programów rozwoju i upowszechniania kultury, w tym informacji do lokalnych strategii oraz ustalanie planów zadań z określeniem zasad i sposobów ich realizacji i monitorowania,
- współpraca podczas realizacji zadań z zakresu pozyskiwania funduszy ze źródeł zewnętrznych,
- prowadzenie Galerii Ratusz organizacja wystaw,
- prowadzenie spraw dotyczących przyznawania Nagrody Prezydenta Miasta za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury,
- współprowadzenie w serwisie www.koszalin.pl podstrony kultura i zamieszczanie informacji dotyczących kultury, w tym kalendarzy imprez i wydarzeń w innych serwisach internetowych
Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Koszalinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
- Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada wykształcenie wyższe o profilu humanistycznym, - posiada 3 letni staż pracy, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość przepisów prawnych z zakresu: : ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, Programu Rozwoju Kultury Koszalin 2018-2028, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz Statutu Miasta Koszalina i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, - studia podyplomowe, kursy ze szczególnym uwzględnieniem kulturoznawstwa, zarządzania w kulturze itp., - ogólna wiedza o kierunkach rozwoju kultury, trendach, programach i strategiach w kraju, - kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, - umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość, rzetelność, - umiejętność analitycznego myślenia, - doświadczenie w zakresie tworzenia, wdrażania i koordynowania projektów, programów i strategii dotyczących kultury
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada wykształcenie wyższe o profilu humanistycznym, - posiada 3 letni staż pracy, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość przepisów prawnych z zakresu: : ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, Programu Rozwoju Kultury Koszalin 2018-2028, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz Statutu Miasta Koszalina i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, - studia podyplomowe, kursy ze szczególnym uwzględnieniem kulturoznawstwa, zarządzania w kulturze itp., - ogólna wiedza o kierunkach rozwoju kultury, trendach, programach i strategiach w kraju, - kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, - umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość, rzetelność, - umiejętność analitycznego myślenia, - doświadczenie w zakresie tworzenia, wdrażania i koordynowania projektów, programów i strategii dotyczących kultury
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn. 8:00 - 16:00, wt - pt. 7:15 -15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie