StPr/25/7456
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 380 PLN
+10% premii + wysługa lat
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa uczniów, rodziców oraz kandydatów do szkoły, prowadzenie ewidencji szkolnych i innej dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji osobom dzwoniącym, monitorowanie firmowej skrzynki mailowej, ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15
Miejsce pracy:
Jana Pestalozziego 11/13, 80-445 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
XIX LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARIANA MOKWY W GDAŃSKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- znajomość programów MS Office, dobra organizacja pracy własnej, wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, wysoka kultura osobista i dyspozycyjność. Mile widziane doświadczenie w pracy w sekretariacie.
Inne wymagania:
znajomość programów MS Office, dobra organizacja pracy własnej, wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, wysoka kultura osobista i dyspozycyjność. Mile widziane doświadczenie w pracy w sekretariacie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail