StPr/25/0660
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
+ 5% premii oraz dodatek za wysługę lat według uprawnień
Zakres obowiązków:
Ścisłe wykonywanie obowiązków oraz realizacja zadań postawionych przez Szefa Sekcji Wsparcia i Zabezpieczenia oraz Szefa Wojskowego Centrum Rekrutacji; wykonanie, w czasie osiągania gotowości do podjęcia działań zadań, zgodnie z opracowanymi na ten czas rozkazami, harmonogramami i wytycznymi Szefa Wojskowego Centrum Rekrutacji; prowadzenie dokumentacji oraz spraw z zakresu działalności kadrowej żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej; aktualizacja ewidencji kadrowej w elektronicznym systemie ewidencji wojskowej oraz prowadzenie procedur kadrowych; popularyzacja prawa, udzielanie informacji i wyjaśnień w świetle obowiązujących przepisów prawa; prowadzenie dokumentacji w sprawach skarg, wniosków i petycji oraz ustalanie terminów spotkań interesantów z Szefem WCR; współudział w opracowywaniu wniosków o nadanie odznaczeń żołnierzom i pracownikom resortu obrony narodowej oraz wniosków w sprawie mianowania na kolejne stopnie wojskowe żołnierzy zawodowych; zgłaszanie propozycji do przeszkolenia specjalistycznego żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej; archiwizowanie dokumentów i materiałów w zakresie właściwym dla danej komórki wewnętrznej, na zasadach i w trybie określonych w odrębnych przepisach; współudział w opracowywaniu dokumentów planistycznych, rozkazodawczych i sprawozdawczych w zakresie swoich kompetencji.
Miejsce pracy:
Ignacego Łukasiewicza 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Pracodawca:
Wojskowe Centrum Rekrutacji w Kedzierzynie-Koźlu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE (OBLIGATORYJNIE): posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych / wykształcenie wyższe magisterskie (mgr prawa / mgr administracji); wymagany staż pracy 4-6 lat, doświadczenie w pracy biurowej; wymagane od roku do 3 lat doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji stanowiska; znajomość Kodeksu Pracy i Ustawy o Obronie Ojczyzny; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; posiadanie obywatelstwa polskiego; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE (FAKULTATYWNIE): mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe w obszarze kadr i płac lub w pokrewnej dziedzinie, umiejętność prowadzenia spraw personalnych pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE; zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; odporność na stres; umiejętność stosowania prawa w praktyce; umiejętność poszukiwania i selekcji informacji; umiejętność zarządzania czasem; predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie z konfliktami.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (OBLIGATORYJNIE): posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych / wykształcenie wyższe magisterskie (mgr prawa / mgr administracji); wymagany staż pracy 4-6 lat, doświadczenie w pracy biurowej; wymagane od roku do 3 lat doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji stanowiska; znajomość Kodeksu Pracy i Ustawy o Obronie Ojczyzny; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; posiadanie obywatelstwa polskiego; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE (FAKULTATYWNIE): mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe w obszarze kadr i płac lub w pokrewnej dziedzinie, umiejętność prowadzenia spraw personalnych pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE; zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; odporność na stres; umiejętność stosowania prawa w praktyce; umiejętność poszukiwania i selekcji informacji; umiejętność zarządzania czasem; predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie z konfliktami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
PAULINA KWIATKOWSKA
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: życiorys curriculum vitae; list motywacyjny; zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji; kserokopie dokumentów potwierdzające wymagany staż pracy; kserokopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: dokumenty należy złożyć do 23 maja 2025 r. (decyduje data wpływu oferty do urzędu); oferty można składać: osobiście, pocztą elektroniczną na adres: [email protected]. Oferty składane osobiście lub drogą pocztową winny być złożone w zaklejonej kopercie z dopiskiem: OFERTA PRACY NA STANOWISKO STARSZY SPECJALISTA W SEKCJI WSPARCIA I ZABEZPIECZENIA. INNE INFORMACJE: Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 02.06.2025 r. Proponowane wynagrodzenie brutto: ok. 5 500 zł (plus premia 5%) oraz dodatek za wysługę lat wg uprawnień. Po rozpatrzeniu otrzymanych ofert upoważniona osoba skontaktuje się z wybranymi kandydatami w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu: 261-624-305
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail